Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bazziman
Serieus? Ik heb er net een besteld en hij zou er morgen zijn...
Hoe laat was je daar dan? Ik heb om een uurtje of 1 gebeld...aaah...dadelijk heeft die gast niet eens gekeken of ze wel voorradig waren....dat zou echt heel suf zijn...Origineel geplaatst door oxoid
Misschien dat ze er dan eentje voor je hebben achter gezet ofzo, maar ik heb geen DX of AN gezien in ieder geval

Nou, dan kan je je signature iig gaan aanpassen!Origineel geplaatst door bazziman
Ik had ook een van de laatsten, hij is gisteren op de post gegaan.....jesjesssssssssssssssssssjesssssss

Haha, daar zat ik net aan te denken...gauw doen.Origineel geplaatst door n0_key
Nou, dan kan je je signature iig gaan aanpassen!![]()

Maar weten die FM synthese freaks nu het verschil tussen FM synthese en FM modulatie? Wat zijn OPs? Kan iemand mij dat uitleggen?Origineel geplaatst door fuse
Trouwens voor de liefhebbers zijn er nog massa's AN patches en FM patches op het internet te downloaden. En wie weet dat de FM synthese nu eindelijk eens de aandacht krijgt die het verdient.![]()
Ik blijk een FM synth (keyboardje) te hebben, heb ik nu ontdekt...Origineel geplaatst door King of Snake
FM modulatie is een beetje dubbel. Dan staat er nl Frequency Mdulation modulatie. Voor zover ik er verstand van heb (weinig dus) berust FM synthese op het principe van frequency modulation (duh) en zijn dat dus niet twee verschillende dingen. Je moduleert de frequentie van de ene "operator" met de andere.
Dit is wat ik erover gelezen heb, want ik heb zelf nog nooit een FM synth aangeraakt (behalve de FM knop op m'n Nord dan).
Dei van mij is nu ook 2 uurtjes binnen....wat een TOP GELUID....WOOEHAAAAA....ik zou zo een 2e willen kopen...dit is echt een toptip....BEDANKT!Origineel geplaatst door Yawgmoth
Mijn DX200 is net geleverd!![]()
![]()
Op m'n werk! Moet ik de hele dag nog tegen die doos aankijken. Gatverrrrrrrrrrrrrrrr.