feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oh! Net mijn saldo gechecked en...

...dat gaat um nie worden :D

Ook maar beter lijkt me :)

Maar de effectsboard blijft te koop voor 250 euro

de dx'en en de an's zijn er vlgende week donderdag weer heb ik gehoord

Origineel geplaatst door bazziman
Serieus? Ik heb er net een besteld en hij zou er morgen zijn...

Misschien dat ze er dan eentje voor je hebben achter gezet ofzo, maar ik heb geen DX of AN gezien in ieder geval

Origineel geplaatst door oxoid
Misschien dat ze er dan eentje voor je hebben achter gezet ofzo, maar ik heb geen DX of AN gezien in ieder geval
Hoe laat was je daar dan? Ik heb om een uurtje of 1 gebeld...aaah...dadelijk heeft die gast niet eens gekeken of ze wel voorradig waren....dat zou echt heel suf zijn...

Ai....

Ik heb vanmiddag maar gelijk 2 DXen besteld. Ik ben benieuwd of ik ze morgen binnen krijg.

..en IK ben dus zo'n heikneuter, die 'm toen voor de volle prijs heeft gehaald...
Maar, ik doe 'm NIE weg!!:D
Nog 1 erbij vinnik een beeeetje overdreven, en de AN? ach, Xi wel.. EERST ander spul.. ;)

Ha, toch nog maar even gebeld, maar volgens Kenneth heb ik in R'dam de laatste DX van deze week!

Volgende week komen er van elk 70, maar dan moet je gewoon weer bellen. Bestellen kan niet... Dat geeft me in ieder geval weer de tijd om weer wat fondsen te verzamelen.

Origineel geplaatst door bazziman
Ik had ook een van de laatsten, hij is gisteren op de post gegaan.....jesjesssssssssssssssssssjesssssss
Nou, dan kan je je signature iig gaan aanpassen! 8o)

LOL

De feedback frenzy toegeslagen.
Die gasten hebben een goede dag gehad.

Oftewel een massale GAS attack. (GAS= gear acquisition syndrome)
Oftewel de betere GAS attack. :)

Trouwens voor de liefhebbers zijn er nog massa's AN patches en FM patches op het internet te downloaden. En wie weet dat de FM synthese nu eindelijk eens de aandacht krijgt die het verdient. :)

Origineel geplaatst door fuse
Trouwens voor de liefhebbers zijn er nog massa's AN patches en FM patches op het internet te downloaden. En wie weet dat de FM synthese nu eindelijk eens de aandacht krijgt die het verdient. :)
Maar weten die FM synthese freaks nu het verschil tussen FM synthese en FM modulatie? Wat zijn OPs? Kan iemand mij dat uitleggen?

Wacht ik maar een nieuwe thread..

Origineel geplaatst door King of Snake
FM modulatie is een beetje dubbel. Dan staat er nl Frequency Mdulation modulatie. Voor zover ik er verstand van heb (weinig dus) berust FM synthese op het principe van frequency modulation (duh) en zijn dat dus niet twee verschillende dingen. Je moduleert de frequentie van de ene "operator" met de andere.

Dit is wat ik erover gelezen heb, want ik heb zelf nog nooit een FM synth aangeraakt (behalve de FM knop op m'n Nord dan).
Ik blijk een FM synth (keyboardje) te hebben, heb ik nu ontdekt...

Lees verder over dit onderwerp: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=12666

Mijn DX200 is net geleverd! :) :) :) Op m'n werk! Moet ik de hele dag nog tegen die doos aankijken. Gatverrrrrrrrrrrrrrrr.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Mijn DX200 is net geleverd! :) :) :) Op m'n werk! Moet ik de hele dag nog tegen die doos aankijken. Gatverrrrrrrrrrrrrrrr.
Dei van mij is nu ook 2 uurtjes binnen....wat een TOP GELUID....WOOEHAAAAA....ik zou zo een 2e willen kopen...dit is echt een toptip....BEDANKT!

Tja echt induiken moet ik nog. Maar heb gisternacht al flink veel lol gehad met de DX. Het spelen met zo'n patternbased machinetje is eigenlijk nog grappig ook. Volgende week de AN nog even proberen te bemachtigen.

Kan iemand mij overigens uitleggen waarom je meerdere DX'en of AN's zou aanschaffen voor eigengebruik. Waarom zou je meerdere in een nummer toepassen...

Mmmmm

Mmmmm

Ook net een An & DX besteld, volgende week binnen. Goeie tip!!!!

Grtz,
Jeroen

Iedereen heeft het verdomme over bestellen. Kan iemand dit nu uitleggen want ik heb iemand langsgestuurd en die vertelde me dat je niet kan bestellen. Gewoon volgende week langskomen.... :confused:

En ik wil er nog wel een AN200 bijhebben, want die was er nog niet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back