Symphonic choirs + Word builder

DavidCentral

Ingeburgerd
Goeiemiddag!

Ik ben op zoek naar iemand die in het bezit is symphonic choirs en de bijbehorende word builder, en tijd en zin heeft om een sampletje voor mij in te spelen :)

Ik ben bezig met de anthem voor een feest, en zag het tutorial filmpje van word builder en ben verkocht! Helaas heb ik op dit moment niet het geld om de software aan te schaffen, dus probeer ik het even op deze manier :D

Alvast bedankt:okdan:

Grt, David

Laatst gewijzigd:
Ik kan je niet helpen maar het is denk ik wel een goede manier om zo samen te werken. Alleen zit je dan wel met dat niet iedereen zomaar alles gratis wil doen. Ik ben zelf tenslotte ook freelancer. Dus heb je ook een budget? Misschien dat je dan eerder reacties krijgt.. Aan de andere kant weet ik niet of de forum huisregels dergelijke constructies verbieden..iemand?

Het is alleen misschien zo dat...de componist van de muziek zelf in het bezit dient te zijn van de software om het te mogen gebruiken. (Tenminste...dat werkt bij Spectrasonics zo).

Dat is natuurlijk geen probleem als je de persoon die dit voor je zou doen credits zou geven, als sound designer o.i.d. Het zou toch van de zotte zijn als bijv. Spectrasonics kan dicteren dat je niet met anderen mag samenwerken. Gelukkkig hebben gitaar producenten ook geen recht om de gitarist te verbieden met bas en drums samen te spelen. Ik blijf me verbazen over arrogante software-bakkers die aan de ene kant klagen over filesharing, en aan de andere kant de betalende klant op dit soort onredelijke manieren proberen te beperken.

... zeg maar wat sample je nodig hebt,... als het geen volledige operateksten zijn wil ik het wel eens bezien.

... tussenhaakjes mis ik dat wel compleet hier op het forum... gemeenschappelijk delen van zelfgemaakte sounds en/of patchen.

Back