KNARPH
Stamgast
Je bedoelt dat je dan spontane uitslag produceert?Mag ik overigens genotuleerd zien dat ik spontane uitslag krijg van het woord 'producen'?
Oké, bij deze dan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoelt dat je dan spontane uitslag produceert?Mag ik overigens genotuleerd zien dat ik spontane uitslag krijg van het woord 'producen'?
Toen ik dacht dat ik wat kon, jaren geleden. Heb ik een keer auditie gedaan om me bij hun te voegen ,bij gasten die ook op het doorbreken stonden. Het enige waar ze in doorbraken waren hun kleren.Reken alleen eerder op 8 a 9 jaar dan 8 a 9 weken voordat je doorbreekt. Ontwikkel daarom een dikke huid
Demis Roussos leerde ons dat de wiiiiind uit het Noorden komt...Muziek is meer als wind. Het waait alle kanten op.
Eén van de beste tips die ik ooit heb gekregen was: "Voor de beste feestjes moet je jezelf uitnodigen."Het is vooral ons kent ons en het hangt aan elkaar van connecties en nu heb ik het over jazz maar ik denk dat als je in EDM iets wil bereiken dat je vooral connecties moet hebben in dat wereldje en bij platenlabels.
Connecties daar draait het inderdaad om, heb je ze dan moet je ze houden (en dat is meer werk dan je denkt), heb je ze niet dan moet je daar maar eens aan beginnen.Eén van de beste tips die ik ooit heb gekregen was: "Voor de beste feestjes moet je jezelf uitnodigen."
Connecties en kansen krijg je niet cadeau, die moet je zelf proactief opbouwen. Natuurlijk helpt een portie geluk en talent, maar tegelijkertijd zul je continu hard en gefocust aan de juiste dingen moeten blijven werken (en veel teleurstellingen en tegenvallers op je pad moeten verwerken) om je eigen succes mogelijk te maken.
Connecties daar draait het inderdaad om, heb je ze dan moet je ze houden (en dat is meer werk dan je denkt), heb je ze niet dan moet je daar maar eens aan beginnen.
Helaas is dat nu al een tijdje zo, daarom dat ik ook geen trek meer had om nog langer tijd in die connecties te investeren.En dat is nu precies waarom het creatieve, verse idee, leuke, nieuwe, talent, intrigerende, slimme, oorspronkelijke bijna verdwenen is uit de moderne muziek.
Alleen de simpeltons die goed zijn in connecties en marketing komen boven borrelen, maken saaie eenheidsworsttroep en nemen de plaats in van de talentvolle zielen die alleen in muziekmaken geïnteresseerd zijn. Ze stompen het domme luistervolk nog verder af zodat die denkt dat het is. En inderdaad, AI muziek verschilt er ook niet zoveel van, want AI kopieert de bulk, want dat is ook alleen maar massa geneuzel.
Mijn vader zou hebben gezegd dat al die meesterwerkjes in dat geval zeer waarschijnlijk om te beginnen al niet deugden.Ik kan ook maar aan 1 track tegelijk werken, en als ik het te lang laat liggen gaat 'ie dood. Een track waar ik ooit mee begon na weken of maanden oppakken is zinloos. Ik heb dan ook talloze meesterwerkjes op mijn computer staan die in de knop gestorven zijn.
Dat is het verschil tussen de hobbyist en de (semi)pro denk ik. Als ik niet tracks had opgepakt had de helft van mijn "hits" (meer dan 2000 euro per track opbrengsten) niet uitgebracht geweest en had ik veel desgevolgsch minder gear en vinyl kunnen kopenIk kan ook maar aan 1 track tegelijk werken, en als ik het te lang laat liggen gaat 'ie dood. Een track waar ik ooit mee begon na weken of maanden oppakken is zinloos. Ik heb dan ook talloze meesterwerkjes op mijn computer staan die in de knop gestorven zijn.
en dat zijn tracks die met analoge hardware gemaakt is, dus steeds opnieuw de settings instellen. Meestal in 2 of max 3 meerdaagse sessies gedaan.