Ik sta op het punt een Kawai K4R aan te schaffen. Ik vervang altijd meteen de batterij bij oude toestellen, dus vraag ik me af: is dit makkelijk te doen of is de batterij gesoldeerd? Ik kan hier helaas niets over terugvinden.
Ik sta op het punt een Kawai K4R aan te schaffen. Ik vervang altijd meteen de batterij bij oude toestellen, dus vraag ik me af: is dit makkelijk te doen of is de batterij gesoldeerd? Ik kan hier helaas niets over terugvinden.
Meestal is het een 3v CR2032, maar het varieert wel eens. Als je 10 synths heb, mag je wel rekenen dat 7 ervan dat type gebruiken. Kosten zo'n €3 per stuk en zijn overal te verkrijgen.
Voor zover ik weet is het bij Roland/Boss vanaf 1987 altijd dat type en niet gesoldeerd.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.