Otlen
Lid
En je kunt hem natuurlijk via midi volledig bespelen met je masterkeyboard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek geld om hem wel te moeten kopenik zoek excuses om 'm niet te 'moeten' kopen...

MacBeth X-Series modules
Mos-Lab modules
COTK modules
Modcan

maar waar haalt zo'n Taurus z'n eigen klank vandaan, de osc's? filter?
een belangrijk deel van "de" klassieke Taurus sound is Oscillator Beat dwz het licht ontstemmen van de osci's ten opzichte van elkaar. maar ook het filter en idd de VCA's zijn natuurlijk van groot belangwaar haalt zo'n Taurus z'n eigen klank vandaan, de osc's? filter?
euh.. die zit er wel op hoor. Blok en zaagtand.. gelukkig wel!Alleen snap ik niet waarom er geen blokgolf in zit
2 x VCOs (Voltage Controlled Oscillators) with sawtooth waveform outputs
je hebt helemaal gelijk en ik sla een modderfiguur... damn!2 x VCOs (Voltage Controlled Oscillators) with sawtooth waveform outputs

zeker en vast... dat ding is veel complexer dan ik had gedacht. niet makkelijk te temmen maar zo af en toe struikel je over hemelse geluiden. de Resonator is idd een belangrijk onderdeel van de Polymoog sound. Vermoedelijk ook de reden waarom de klanken me soms doen denken aan een Korg PS-3100Polymoog zelf overigens ook

En!! Ik wil m hebben!Beetje offtopic, maar dat Taurus shirt is wel érg gaaf
![]()
![]()
de gustibus non est disputandumIk wil m hebben!

Er zijn genoeg andere alternatieven:
Minimoog D
MacBeth X-Series modules
Mos-Lab modules
COTK modules
Modcan
En nog vele andere

helemaal mee eens. Op papier is het natuulijk een hele simpele engine die je in een wip na kunt bootsen met vrijwel iedere andere synth. Maar we spelen niet op papier, we spelen op instrumenten. En dan blijkt het geheel toch altijd groter / anders dan een simpele optelsom van de onderdelen.de Taurus 3 is zo'n synth met een totaal eigen sound, net als bv de MiniMoog, de JP-8 etc