Arp 2500

Status
Please reply by conversation.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Ik acht mijn kansen op de Nederlands/Belgische markt vrij klein maar niet geschoten is altijd mis..

Mensen die een dergelijk systeem hebben en eventueel willen verkopen vraag ik om per pb of mail te reageren. Mocht je hem niet willen verkopen maar mij wel willen laten zien wat dit schitterend apparaat kan. Dan ben ik bereid om een behoorlijk eind te rijden om een demonstratie te krijgen :) (Benelux/Duitsland)

Voor zover het mogelijk is om wensen te hebben in deze... Mijn voorkeur gaat uit naar een systeem met sequencer.

Worldwide momenteel helaas blijkbaar geen 2500, .. maar wat dacht je van dit ? (lijkt de meesten onder ons twijfelachtig,... maar misschien is die man wel gewoon ziek in zijn hoofd, ....wie niet waagt niet wint !)

attachment.php

Attachments

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    79,9 KB · Bekeken: 86
Een verkoper zonder feedback !!! :frons::frons:

Dit is wat ik er van denk....

Sinterklaas LEEFT !!!:D:D:D

pas een verhaal op het synthforum gelezen over iemand die was opgelicht , via de vs , pas dus op . als het te mooi is om waar te zijn , dan is het meestal ook niet waar.

Als je bereid bent om te reizen, in Londen zijn wel een paar studio's die d'r eentje hebben, ik ken d'r eentje waar ook een Synthi 100 staat, daar had ik mijn Synthi AKS vandaan.

Als je op de AH mailing list wat rondvraagt moet je wel ergens binnen kunnen komen denk ik. :)

Zijn antwoorden zijn precies niet te vriendelijk.
Ik koop zowiezo niks van zulke mensen.

Maar hij is te vertrouwen.

En er zijn nog mensen die Paypal onkosten doorrekenen aan kopers hoor.
Is geen uitzondering die gast.

Z'n prijzen swingen wel de pan uit.

is eigenlijk steeds meer gebruikelijk dat de koper betaald voor de kosten van transport en de kosten van het geldovermaken.
als het erbij staat is daar toch ook niets mis mee ?
bij vemia betaal je ook voor vanalles en nog wat , bij iedere veiling zijn de" veilingskosten voor de koper . dus waar vraag je naar...
is de 2500 nu zoveel bijzonderder dan gewoon een 2600 ?

Maar hij is te vertrouwen.

En er zijn nog mensen die Paypal onkosten doorrekenen aan kopers hoor.
Is geen uitzondering die gast.

Z'n prijzen swingen wel de pan uit.

Dat slaat nergens op...verkoper heeft een wereldwijd platform dankzij Paypal en Ebay en hoeft geen winkel en overhead te hebben..Net alsof je bij de Appie Heijn 5 procent "huurtoeslag" voor het pand moet betalen..
stel je voor bij de kassa extra te worden aangeslagen omdat de winkel "kosten heeft....

A.US vraagt zo veel dat Paypal kosten factureren ronduit aso is.

is eigenlijk steeds meer gebruikelijk dat de koper betaald voor de kosten van transport en de kosten van het geldovermaken.
bij vemia betaal je ook voor vanalles en nog wat , bij iedere veiling zijn de" veilingskosten voor de koper . dus waar vraag je naar...

Is onzin...transportkosten zijn voor koper en de rest voor verkoper.

Met de A.US prijzen is niks mis maar niet achteraf ook nog eens gaan bedelen om "paypal kosten"

En als je er naar informeert krijg je te horen "eat a bullit"

Vermijden die club als je het mij vraagt.

Hij si geen veiling huis maar een handelaar, als hij een veilinghuis als tussenpersoon zou hebben oke maar dat heeft ie niet..

Status
Please reply by conversation.
Back