Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal wel...
Als ik 2000 vraag voor iets en iemand mailt "ik wil liever 2500 geven" dan antwoord ik .... deal, maak het geld maar over op ........blabla
22.000 maak je ook niet over met paypall, daar is die service veel te duur voor. paypall is voor kleine bedragen, een overschrijving kost een euro of 20, paypall is procentueel
Vraag mij mag ik 22.000 overmaken via paypal, dan krijg je als antwoord "pleur toch op met je domme vragen"
aso? , mmwa, als je niet wilt betalen , koop je het niet , niks aso aan als je mij vraagt , zolang het er maar duidelijk bij staat.
en is het te duur dan verkoopt hij het niet en zie je het relisted weer terug.
maar aso, ? proef ik daar enige frustratie ??
Deze prijzen vragen en alsnog praatjes hebben!!...vind ik scheef.
http://shop.ebay.com/au.s/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p4340
de hele handel draait toch om winst !
als ik iemand wil plezieren , dan verkoop ik m'n neefje een ms20 voor 100 euro, zeker als ik weet dat ie daarvoor z'n zolen versleten heeft met een krantenwijkie.
idealisme is mooi, realisme toch ook best.
is me nog niet duidelijk wat er nou zoo bijzonder is aan een arp2500 , ?
alle krakende schuifjes of zo?
wat maakt hem 4 maal zo duur als 1 arp2600?
de hele handel draait toch om winst !
als ik iemand wil plezieren , dan verkoop ik m'n neefje een ms20 voor 100 euro, zeker als ik weet dat ie daarvoor z'n zolen versleten heeft met een krantenwijkie.
idealisme is mooi, realisme toch ook best.
daar verkoopt ie ze niet voor, denk dat ie dat zelf ook wel weet en anders merkt.
Een ARP 2500 is zeldzaam.
Het aantal nog compleet functionerende systemen zou maximaal op 40 geschat worden.
Niemand die weet hoeveel cabinets er gesloopt zijn om spare modules te hebben(verzamelaars,studio's)voor het geval er tijdens een opname een module het begeeft,ze direct een andere kunnen nemen uit hun voorraad.
Samen met de sequencer en de Multimode Filter.
Filters zijn zowiezo gegeerde spullen,of ze nu van ARP zijn of niet.