Arp 2500

Status
Please reply by conversation.
onlangs deed ik een bod op een ems synthi aks. vraagprijs was 2000 euro.
Ik mail: willing to pay 2500 euro.
Reactie: Ok deal! pleas etransfer the money to.......etc hahhahaha

Dat zal wel...

Als ik 2000 vraag voor iets en iemand mailt "ik wil liever 2500 geven" dan antwoord ik .... deal, maak het geld maar over op ........blabla

22.000 maak je ook niet over met paypall, daar is die service veel te duur voor. paypall is voor kleine bedragen, een overschrijving kost een euro of 20, paypall is procentueel

Vraag mij mag ik 22.000 overmaken via paypal, dan krijg je als antwoord "pleur toch op met je domme vragen"

Dat zal wel...

Als ik 2000 vraag voor iets en iemand mailt "ik wil liever 2500 geven" dan antwoord ik .... deal, maak het geld maar over op ........blabla

22.000 maak je ook niet over met paypall, daar is die service veel te duur voor. paypall is voor kleine bedragen, een overschrijving kost een euro of 20, paypall is procentueel

Vraag mij mag ik 22.000 overmaken via paypal, dan krijg je als antwoord "pleur toch op met je domme vragen"

er zit een plafond aan de fee.

aso? , mmwa, als je niet wilt betalen , koop je het niet , niks aso aan als je mij vraagt , zolang het er maar duidelijk bij staat.
en is het te duur dan verkoopt hij het niet en zie je het relisted weer terug.
maar aso, ? proef ik daar enige frustratie ??

aso? , mmwa, als je niet wilt betalen , koop je het niet , niks aso aan als je mij vraagt , zolang het er maar duidelijk bij staat.
en is het te duur dan verkoopt hij het niet en zie je het relisted weer terug.
maar aso, ? proef ik daar enige frustratie ??

Nee helemaal niet, mijn mening is dat het doorberekenen van Paypal kosten aso is bij een prijstelling die overduidelijk gericht is op winst.

de hele handel draait toch om winst !
als ik iemand wil plezieren , dan verkoop ik m'n neefje een ms20 voor 100 euro, zeker als ik weet dat ie daarvoor z'n zolen versleten heeft met een krantenwijkie.
idealisme is mooi, realisme toch ook best.

is me nog niet duidelijk wat er nou zoo bijzonder is aan een arp2500 , ?
alle krakende schuifjes of zo?
wat maakt hem 4 maal zo duur als 1 arp2600?

als ik iemand wil plezieren , dan verkoop ik m'n neefje een ms20 voor 100 euro, zeker als ik weet dat ie daarvoor z'n zolen versleten heeft met een krantenwijkie.

is me nog niet duidelijk wat er nou zoo bijzonder is aan een arp2500 , ?
alle krakende schuifjes of zo?
wat maakt hem 4 maal zo duur als 1 arp2600?

Een ARP 2500 is zeldzaam.
Het aantal nog compleet functionerende systemen zou maximaal op 40 geschat worden.
Niemand die weet hoeveel cabinets er gesloopt zijn om spare modules te hebben(verzamelaars,studio's)voor het geval er tijdens een opname een module het begeeft,ze direct een andere kunnen nemen uit hun voorraad.

Tuurlijk is ook wel zo maar als verkoper moet je ook een beetje meebuigen..ik geef meestal free shipping en kosten Paypal en Ebay zijn voor mij.

Een ARP 2500 is zeldzaam.
Het aantal nog compleet functionerende systemen zou maximaal op 40 geschat worden.
Niemand die weet hoeveel cabinets er gesloopt zijn om spare modules te hebben(verzamelaars,studio's)voor het geval er tijdens een opname een module het begeeft,ze direct een andere kunnen nemen uit hun voorraad.

vind die vco/vcf/vca module erg cool...de 1 module synth...is denk ik ook een van de duurste als je ze los koopt

Samen met de sequencer en de Multimode Filter.
Filters zijn zowiezo gegeerde spullen,of ze nu van ARP zijn of niet.

Status
Please reply by conversation.
Back