Boozy Woozy

Origineel geplaatst door Bass
Right on dude!!!:okdan: :okdan:

Er zou een wet moeten komen tegen alle gasten die zich hier aan storen. Je hebt toch een uitknop of zapknop? Wat is je punt precies?

Maar waarom...

Maar waarom...

Ultimate seduction vond/vind ik wel tof, is zelfs een soort van klassieker. Maar Boozy Woozy is gwoon baggr... Waarom zijn ze niet doorgegaan met goede muziek maken, of komen die nummers nou juist niet in de top40 om hun geloofwaardigheid in discrediet te brengen?

Re: Maar waarom...

Re: Maar waarom...

Origineel geplaatst door Bas
Ultimate seduction vond/vind ik wel tof, is zelfs een soort van klassieker. Maar Boozy Woozy is gwoon baggr... Waarom zijn ze niet doorgegaan met goede muziek maken, of komen die nummers nou juist niet in de top40 om hun geloofwaardigheid in discrediet te brengen?

Waarom ?
Er moet geld verdiend worden. ik dacht dat die gasten ook nog zat dingen doen waarin ze wel hun muzikale ei in kwijt kunnen. Overigens is dat helemaal nog niet zo een gek idee natuurlijk een paar commerciele projecten hebben en dan gewoon je eigen ding ernaast doen.

Ik zou dat wel willen op zich. Alleen een hit maken is nog niet zo makkelijk als het op het eerste gezicht lijkt.

Origineel geplaatst door BCA303
Er zou een wet moeten komen tegen alle gasten die zich hier aan storen. Je hebt toch een uitknop of zapknop? Wat is je punt precies?

..als ik naar een muziekzender kijk (MTV/TMF/The Box o.i.d.), komen er ook clips van nummers die ik WEL goed vindt...
dus ik kan wel wegzappen maar dan mis ik continu leuke nummers die ervoor of erna komen...

Het is dus net als reclame : zeer irritant maar geen ontkomen aan...:erm:

Re: Boozy Woozy

Origineel geplaatst door Furious5
Kan iemand me uitleggen waarom iemand die zulke troep maakt een platendeal krijgt??? Hij neemt de mensen die echt serieus met muziek bezig zijn gewoon in de maling joh..

Ongelofelijk....

Owmygawd... is het weer zover? Kwaliteitscontrôle? Muziekpolitie?

Laten we wel zijn; zelfs als ie dit als een grap bedoeld vind ik het nog geniaal omdat die zut nu eenmaal verkoopt.

Mijn vriendin zegt zo vaak tegen mij; hey kan jij niet zo'n nummer in elkaar draaien? ... en ik zal je zeggen; dat valt soms vies tegen om deze "crap" in elkaar te draaien.

Let wel, ben geen fan van deze muziek maar het komt me soms voor dat sommige mensen hier op het forum maar wat graag in de schoenen van deze here zouden willen staan en bakjes geld binnen halen.
Het grote probleem is dat ze het zelf niet hebben kunnen bedenken en daarom gaan afgeven onder het mom van "dit is toch geen muziek?""dit is toch geen kwaliteit!".

Kom op mensen, weest volwaschen en gun een ander ook zijn succesje waarmee brood op de plank komt (en niet alleen voor de artiest in kwestie)

Je mag wat mij betreft wel met je eigen mening komen maar loop elkaar niet af te zeiken omdat hij wel een platencontract heeft en jij niet.

calimero1.jpg

Calimero gedrag

ik denk niet dat het is omdat "hij wel een platencontract heeft en wij niet", maar eerder omdat dat echt, gewoon suffe muziek is. Kom op man. Dat krijg je niet aan de man gebracht als buitenstaander hoor.

Origineel geplaatst door Pjotr G
ik denk niet dat het is omdat "hij wel een platencontract heeft en wij niet", maar eerder omdat dat echt, gewoon suffe muziek is. Kom op man. Dat krijg je niet aan de man gebracht als buitenstaander hoor.

Leg dat eens even gefundamenteerd uit.

..hij heeft gewoon connecties....punt...

..hij heeft gewoon connecties....punt...

En het is voor jou onmogelijk zelf connecties te maken?

JA!

Want :

ik kom nooit in clubs als ik uitga(kutmuziek)
ik ken geen DJ's
ik ken geen platenmaatschappij-gasten
ik ken niemand bij de radio
ik ken niemand bij de TV
ik ben geen kontlikker

etc...

JA!

Want :

ik kom nooit in clubs als ik uitga(kutmuziek)
ik ken geen DJ's
ik ken geen platenmaatschappij-gasten
ik ken niemand bij de radio
ik ken niemand bij de TV
ik ben geen kontlikker

etc...

Tja dan denk ik dat je dan fijn ondergronds moet blijven (ook helemal nix mis mee) maar niet gaan schoppen naar mensen die wel de moeite nemen en wel wat centjes verdienen met hun "muziek".

Point taken? :)

je kan ook wel geld verdienen met muziek zonder dat muziekmakend nederland op je spuugt. En boozywoozy vanuit zijn positie al helemaal.

Origineel geplaatst door Pjotr G
je kan ook wel geld verdienen met muziek zonder dat muziekmakend nederland op je spuugt.

Da's een generalisatie waar ik afstand van neem.

respect to all!

Re: Re: Boozy Woozy

Origineel geplaatst door The Q
dat valt soms vies tegen om deze "crap" in elkaar te draaien.
calimero1.jpg

Calimero gedrag

Ik denk idd dat het daar op neerkomt, tijdens m'n compositie studie werd ook [veelal] neergekeken op elke vorm van populaire muziek, maar ik wed dat ze geeneens een seconde overtuigende muziek in die stijl kunnen maken.
Al dat geschop is ook onvermogen om overtuigende muziek te maken, en overtuigende muziek hoeft niet alleen bijvoorbeeld complexe, ingewikkelde ritmes te zijn. Goede muziek is ook met weinig middelen iets overtuigends neerzetten, iets pakkends IMO. Waarmee ik niet wil zeggen dat elke simplistische muziek dus oo goed is.. het meeste zuigt idd.

Boozy Woozy/Klubbheadz...
Ja die "the sound of now !" sample zit me echt tot hier. Volgens mij hebben die gasten geeneens een total recall mengtafel nodig, gewoon niet aanraken die knoppen!
Kijk als je commercieel gaat doe het dan met smaak en een veel doordachter concept (Dune, Scooter, hardfloor e.d.) Bovendien heeft die muziek van de KH/BW iets gewoon vervelends, een beetje de amsterdamse schreeuw sound zal 'k maar zeggen (Love come home, praise cats, nighttrain).

Origineel geplaatst door Auxillary
Het komt op TMF (nou is dat op zich geen criterium) maar straks ook in de charts, en dat betekent op zich dat het verkoopt, ... ergo er is een markt voor. Als je het dus zo bekijkt verrekte hendig van hem! Het helpt natuurlijk ook dat dit allemaal via het eigen label kan. Maar zoals de andere voor mij al zeiden als het je stoort effe ander kanaal opzetten. Klaar is kees!

Eric

Je kan me toch niet wijsmaken dat dat iets met de verkoopcijfers te maken heeft? Het is toch eerder zo dat de platenmaatschappij vindt dat het een hit moet worden en dan plek op TMF "koopt" Die verkoopcijfers (charts) zijn toch ook alleen maar de inkoop van de platenzaken en niet wat er weer terug komt ?
Ik bedoel, het is een self fulfilling prophecy: als de platenmaatschappij vindt dat je een hit hebt zorgen zij ervoor dat het op TV gedraaid wordt en in de charts komt waarna het publiek door herkenning van steeds weer hetzelfde nummer gaat denken dat het een gaaf nummer is en het gaat kopen.
Dit kan je natuurlijk niet voor elke "artiest" doen maar als je iets in je stal hebt wat al flink verkocht heeft, krijg je die tweede (en derde) single zo ook nog wel door de strot geduwd.

Ja eh ander kanaal opzetten welke dan ? Ik wil gewoon een kanaal opzetten en muziek tegenkomen die ik anders nooit hoor zonder er echt naar te zoeken omdat ik immers niet weet wat ik zoek.

ps. krijgen we nu ook nog 2 andere spinoffs van de Klubbheadz zoals DJ Breezah en DJ Delerium :frons: ?

Re: Boozy Woozy

Origineel geplaatst door Furious5

Kan iemand me uitleggen waarom iemand die zulke troep maakt een platendeal krijgt??? Hij neemt de mensen die echt serieus met muziek bezig zijn gewoon in de maling joh..

Ongelofelijk....

Simpel: boozywoozy = klubheads = digidance = zo'n beetje de grootste zelfstandige maatschappij van Nederland.

Het blijft natuurlijk dieptriest dat hele volksstammen uit hun dak gaan hierop. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen. Financiele zorgen zal boozy in ieder geval niet hebben.

Origineel geplaatst door fransz
Simpel: boozywoozy = klubheads = digidance = zo'n beetje de grootste zelfstandige maatschappij van Nederland.

Het blijft natuurlijk dieptriest dat hele volksstammen uit hun dak gaan hierop. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen. Financiele zorgen zal boozy in ieder geval niet hebben.

Hoezo dieptriest?? Vroeger vonden mensen het dieptriest dat er 20000 man in een sporthal stond te hakkuh. Er zijn ook mensen die het dieptriest vinden om 900 euro voor een 303 uit te geven.

Persoonlijk vind ik boozy woozy (en andere top40 trance) wel leuk klinken, maar om het nou triest te noemen tja..... Ik denk gewoon dat het een kwestie van smaak is.

Back