Slipperman
Rooibosje iemand?
tja ikke maar nix meer zeggen hierover. Tis allemaal commerciel mar goed das nix nieuws... Vind het idd zonde dat hij wel en dat veel beteren niet... naja ikke 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Bass
Right on dude!!!![]()
![]()
Origineel geplaatst door Bas
Ultimate seduction vond/vind ik wel tof, is zelfs een soort van klassieker. Maar Boozy Woozy is gwoon baggr... Waarom zijn ze niet doorgegaan met goede muziek maken, of komen die nummers nou juist niet in de top40 om hun geloofwaardigheid in discrediet te brengen?
Origineel geplaatst door BCA303
Er zou een wet moeten komen tegen alle gasten die zich hier aan storen. Je hebt toch een uitknop of zapknop? Wat is je punt precies?

Origineel geplaatst door Furious5
Kan iemand me uitleggen waarom iemand die zulke troep maakt een platendeal krijgt??? Hij neemt de mensen die echt serieus met muziek bezig zijn gewoon in de maling joh..
Ongelofelijk....
Origineel geplaatst door Pjotr G
ik denk niet dat het is omdat "hij wel een platencontract heeft en wij niet", maar eerder omdat dat echt, gewoon suffe muziek is. Kom op man. Dat krijg je niet aan de man gebracht als buitenstaander hoor.
..hij heeft gewoon connecties....punt...
JA!
Want :
ik kom nooit in clubs als ik uitga(kutmuziek)
ik ken geen DJ's
ik ken geen platenmaatschappij-gasten
ik ken niemand bij de radio
ik ken niemand bij de TV
ik ben geen kontlikker
etc...

Origineel geplaatst door Pjotr G
je kan ook wel geld verdienen met muziek zonder dat muziekmakend nederland op je spuugt.
Origineel geplaatst door The Q
dat valt soms vies tegen om deze "crap" in elkaar te draaien.
![]()
Calimero gedrag
Origineel geplaatst door Auxillary
Het komt op TMF (nou is dat op zich geen criterium) maar straks ook in de charts, en dat betekent op zich dat het verkoopt, ... ergo er is een markt voor. Als je het dus zo bekijkt verrekte hendig van hem! Het helpt natuurlijk ook dat dit allemaal via het eigen label kan. Maar zoals de andere voor mij al zeiden als het je stoort effe ander kanaal opzetten. Klaar is kees!
Eric
?Origineel geplaatst door Furious5
Kan iemand me uitleggen waarom iemand die zulke troep maakt een platendeal krijgt??? Hij neemt de mensen die echt serieus met muziek bezig zijn gewoon in de maling joh..
Ongelofelijk....
Origineel geplaatst door fransz
Simpel: boozywoozy = klubheads = digidance = zo'n beetje de grootste zelfstandige maatschappij van Nederland.
Het blijft natuurlijk dieptriest dat hele volksstammen uit hun dak gaan hierop. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen. Financiele zorgen zal boozy in ieder geval niet hebben.