Depeche Mode liefhebbers?

Bleh, op dezelfde dag waren alle goede plaatsen voor Dusseldorf al weg. En ik ga echt geen 75 euro betalen om ergens achterop een veld naar een paar stipjes te kijken.

Er is een extra concert in Dusseldorf op 5 juli. Kaarten nu te koop...

Bedankt voor de tip, helaas wederom te laat voor goede plaatsen. Ze zijn te populair bij onze oosterburen :P

Hmm 15 juni is een zaterdag. Wellicht dat ik het vrouwtje kan verleiden als ik er een hotelletje en een diner bij doe :)

Zo raar vind ik dat niet. Need I say more: Guillermo & Tropical Danny - Toppertje! - YouTube

:stupid :stupid :stupid

OMG!!!! dat had ik al helemaal verdrongen :D
Maar echt, grote artiesten komen dus gewoon helemaal niet in Nederland terwijl ze ooit daar juist als een van de eersten bekend werden..... lijkt wel of eer een talibanisatie van de muziekindustrie in Nederland gaande is wat erg jammer is

Wat mij opviel bij het vorige Depeche Mode concert in Dusseldorf was dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers redelijk laag was, ondanks dat het een 'oude' band is. Best veel 30'ers en 40'ers, maar vooral ook veel 20'ers en zelfs tieners. En dan een stadion vol. In Nederland heb ik het idee dat niemand onder de 30 Depeche Mode uberhaupt nog kent.

Hmm 15 juni is een zaterdag. Wellicht dat ik het vrouwtje kan verleiden als ik er een hotelletje en een diner bij doe :)

De dat maar en we kunnen ook daar afspreken whahah...

Ik kom ook met mijn "bandleden" en die datum is mijn verjaardag.

Wat mij opviel bij het vorige Depeche Mode concert in Dusseldorf was dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers redelijk laag was, ondanks dat het een 'oude' band is. Best veel 30'ers en 40'ers, maar vooral ook veel 20'ers en zelfs tieners. En dan een stadion vol. In Nederland heb ik het idee dat niemand onder de 30 Depeche Mode uberhaupt nog kent.

Daar leek het inderdaad wel op de laatste keer in ahoy. Veel 40'ers en 50'ers die uit nostalgie naar de jaren 80 waren gekomen. Die dachten "Just can't get enough" en People Are people" te gaan horen, maar kwamen bedrogen uit...:D

Ik heb de tickets voor Parijs!!!!

AAAHHHHHH!!!! 15 juni dus in de Stade de France, mijn verjaardag! Goede zitplaatsen gevonden, heb nu veel zin in.

gefeliciteerd ..lijkt me een gave show idd.

Ik heb hem laten schieten, kreeg de logistiek niet rond. Alas, hopelijk nog een extra show in NL of DE, anders laat ik deze tour gaan.

Back