Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In Ahoy hadden ze vorige keer geen voorprogramma. Alleen een soort minimale techno die steeds harder ging.
Soulsavers waren toch in het voorprogramma? Of was dat tijdens Touring the angel?Soulsavers waren toch in het voorprogramma? Of was dat tijdens Touring the angel?
Kaartjes zijn binnen![]()
Was er bij jou voor of na Soulsavers iets van techno? Kan zijn dat ik de Soulsavers uit mijn geheugen gewist heb.
Die techno set was er zeker. Het optreden van Soulsavers was ook niet echt memorabel. Ik kan me nu dan weer niet meer herinneren wie er in het voorprogramma stond bij Touring the angel. Vond Electribe 101 tijdens World Violation trouwens wel goed, maar ik was denk ik de enige ongeveer.
Voor mij is het misschien wel de beste sinds Songs Of Faith and Devotion.Nou, ik zei specifiek Ultra omdat dat voor mij een beetje het eind betekend van hun top. (in die zin, exciter en sounds of the universe waren beduidend minder. PTA was zeker goed, maar had ook een paar duidelijke achterblijvers.
Voor mij blijft de periode Black Celebration t/m Ultra hun hoogtepunt. Met 101 en Music for the Masses als de absolute toppers.
Nou, ik zei specifiek Ultra omdat dat voor mij een beetje het eind betekend van hun top. (in die zin, exciter en sounds of the universe waren beduidend minder. PTA was zeker goed, maar had ook een paar duidelijke achterblijvers.
Voor mij blijft de periode Black Celebration t/m Ultra hun hoogtepunt. Met 101 en Music for the Masses als de absolute toppers.

Objectief bekeken is SOFAD een dijk van een album. Maar stylewise was ik ook een beetje teleurgesteld (idd, te veel rocky ipv elektronica)... Maar achteraf is SOFAD meer dan een slechts een puik album. Echt een topper.
Maar hoe je het ook went of keert. De meeste voldoening haal ik uit het 101 album.. tracks als Nothing, Things you said, Stripped, Blasphemous rumours, shake the disease etc.