Info over mixer gevraagd.

BananaWorld

Addicted to Music
Hallo beste mensen,

Ik ben op zoek naar een soort van mixer. Niet zo'n grote, maar het liefst eentje die in een 19'inch rack past en hij hoeft ook niet zo heel erg veel te kunnen. (analoog, digitaal, het maakt allemaal niet uit).

Wat hij wel moet kunnen:
Volume (mag draai zijn, schuif is niet noodzakelijk),
Eq (hoeft alleen maar low,mid,high niet parametrisch)
Goedkoop en liefst zo klein mogelijk.

Lijken me nu niet de meest rare eisen. Heeft 1 van jullie hier misschien ideeen over, want ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal aan mixer te koop is.

Greetingz,
BananaWorld

Ik zelf heb net zo'n spirit folio aangeschaft, 12 + kanalen, 3effects-sends, enz. voldoet aan al je eisen, zou ik zeggen, past in een 19" rek, als je de zijkanten eraf haalt en vervangt door 'hangijzers'

Re: Info over mixer gevraagd.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Hallo beste mensen,

Lijken me nu niet de meest rare eisen. Heeft 1 van jullie hier misschien ideeen over, want ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal aan mixer te koop is.

Greetingz,
BananaWorld

Kijk eens naar een yamaha mx1204; klein 19" menpaneel, goede routing en degelijk ding. Goede reviews van SOS. Ik heb hem een tijdje geleden weggedaan, maar vond het wel een goed mengpaneel. Misschien een optie voor jou.

169 Euro

Zeer complete mixer met 4 mono-ingangen, 4 stereo- ingangen,
3 band eq per kanaal, 2 aux en 2+2 uitgangen.
Hij wordt geleverd inclusief 19" montagebeugels.

Er komt eind dit jaar ook een 1HE line mixer uit van behringer trouwens... weet niet wat die gaat kosten. Volgens mij heeft ie 16 in (8 stereo)... Maar hij heeft waarschijnlijk geen EQ maar is dus wel super klein.

Druid

Origineel geplaatst door druid
Er komt eind dit jaar ook een 1HE line mixer uit van behringer trouwens... weet niet wat die gaat kosten. Volgens mij heeft ie 16 in (8 stereo)... Maar hij heeft waarschijnlijk geen EQ maar is dus wel super klein.

Druid

Zoiets moet ik eigenlijk hebben. Mocht er geen eq op zitten, dan is dat op zich niet zo'n hele erge ramp. Maar zijn er ook soortgelijke als deze mixers.

Back