Snapt iemand hier iets van?

Dat is hetzelfde slag berichten als maandenlang is geplaatst door dit forumlid, eveneens op Gearslutz. Als je op de marktplaats adverteerder klikt zie je een aantal aliassen wat hij door de tijd heen heeft gebruikt.
De wereld aan eisen, zelf weinig te bieden. Probeert ook al tijden een Eventide H8000 te slijten, zonder ooit concreet te worden.

Een tikje kansloos en lichtelijk neurotisch/dwangmatig, als je het mij vraagt. Maar ieder z'n ding.

Als je op de marktplaats adverteerder klikt zie je een aantal aliassen wat hij door de tijd heen heeft gebruikt.

Huh hoe doe je dat?

Vind het ook en kansloze, zinloze rare advertentie.

Ik zie hem al zitten typen met het schuim op zijn lippen, kermend bij elke toetsaanslag huidschilfers rondstrooiend !
jammer dat er geen smilie is van een dijekletser anders zou deze zeker gepast zijn op deze post

Ja dijenkletser of niet...het is echt vaagste MP ad die ik in tijden heb gezien.

Mogelijk. Curieus is echter ook dat Studio De Dijk oproept te onderhandelen over de prijs, die blijkbaar vooralsnog niet vast staat.

Heb 2 broers boven mij. De oudste had indertijd via zijn buitensportzaak reeds een niet meer verkrijgbare slaapzak van mijn andere broer verkocht aan een klant, die hij toen echter nog wel los moest zien te krijgen van mijn andere broer...

Neh...dat is die zelfde gast die Hanz al aangaf...of een broer ervan:D

Zoek maar even op eventide in marktplaats...

... Heb 2 broers boven mij. De oudste had indertijd via zijn buitensportzaak reeds een niet meer verkrijgbare slaapzak van mijn andere broer verkocht aan een klant, die hij toen echter nog wel los moest zien te krijgen van mijn andere broer...
Komt in de beste families voor, maar zelf zou ik het niet snel op het Net schrijven... :? Pas maar op wanneer je oudste broer nadenkend naar je moeder staat te kijken :D

Maar wie was er uiteindelijk de pineut? Je oudste broer, die andere broer of de klant?
Vertel, vertel vertel...!

Wout

Back