Snapt iemand hier iets van?

Maar wie was er uiteindelijk de pineut? Je oudste broer, die andere broer of de klant?
Vertel, vertel vertel...!

Wout

De middelste broer liet zich van zijn goede kant gelden, streek over zijn hart en verschafte de oudste die slaapzak voor die klant, die hem nodig had in Siberië.

En die jongste broer, stja, die heeft zulk een onvoorstelbare verhalen dat iedereen denkt 'Dat kan niet waar zijn,' waarop hij menigmaal verzucht 'Waarom heb ik dat nou allemaal? Ik bemoei me juist nooit met iemand.' Synthforum kan in zijn leven een schier ondenkbare, c.q. onvermoedbare betekenis hebben.

:?:?:?

Komt in de beste families voor, maar zelf zou ik het niet snel op het Net schrijven... :? Pas maar op wanneer je oudste broer nadenkend naar je moeder staat te kijken :D

Maar wie was er uiteindelijk de pineut? Je oudste broer, die andere broer of de klant?
Vertel, vertel vertel...!

Wout

Wie weet er een zolderkamertje waar er gewerkt wordt met puinzakken vol goud en diamanten? Wie kan me helpen? ;)

Ik zeg je,.. die dude heeft vage snode plannen!

Gelukkig weten we wie t is,.. (de sportieve broer van hanz en pepertje 8) )

... streek over zijn hart en verschafte de oudste die slaapzak voor die klant ...
Daar moet wat tegenover gestaan hebben: minstens drie maanden alle afwasbeurten overnemen! :D

En het komt inderdaad bij speculeren ook voor: de optie beurs!

Ik zal je eens het verhaal over de wasmachine uit mijn familie PM'en.

Wout

Daar moet wat tegenover gestaan hebben: minstens drie maanden alle afwasbeurten overnemen! :D

En het komt inderdaad bij speculeren ook voor: de optie beurs!

Ik zal je eens het verhaal over de wasmachine uit mijn familie PM'en.

Wout

van jouw comments wor ik ook nie veel wijzer dude...

Maar waar vraag je nou eigenlijk naar?
Wilde je dat apparaat kopen dan?

Maar als je die foto's bekijkt, dan is het duidelijk een winkel...
Die ook nog bij een andere winkel adverteerd.
Of het is gewoon die tweede winkel die zich als particulier voordoet.
Ik zou het ding gewoon niet kopen.
Of je moet zelf een handelaar zijn, want die zitten ook hier op het forum :)

Wat wil je nog meer?

Wout

Maar waar vraag je nou eigenlijk naar?
Wilde je dat apparaat kopen dan?

Maar als je die foto's bekijkt, dan is het duidelijk een winkel...
Die ook nog bij een andere winkel adverteerd.
Of het is gewoon die tweede winkel die zich als particulier voordoet.
Ik zou het ding gewoon niet kopen.
Of je moet zelf een handelaar zijn, want die zitten ook hier op het forum :)

Wat wil je nog meer?

Wout

Niet veel maar als je vaag zwetst dan krijg je daar een reactie op!

Je hebt gelijk Ralph, het is een rare advertentiereeks die diegene onder verschillende nicknames plaatst. En dat item ook op de site van Studio De Dijk tegen te komen is ook best wel een beetje apart.

We kunnen er een heel boompje over opzetten, diverse mogelijke scenario's de revue laten passeren, maar meestal is contact met de desbetreffende opnemen wel zo efficiënt. Mijn ervaringen met Studio De Dijk zijn overigens prima.

En de wasmachine is wellicht als metafoor voor het leven bedoelt, met synthforum en marktplaats als wasjes, waar synthliefhebbers hun eigen pareltjes uit vissen om er diamantjes mee te maken.

Je hebt gelijk Ralph, het is een rare advertentiereeks die diegene onder verschillende nicknames plaatst. En dat item ook op de site van Studio De Dijk tegen te komen is ook best wel een beetje apart.

We kunnen er een heel boompje over opzetten, diverse mogelijke scenario's de revue laten passeren, maar meestal is contact met de desbetreffende opnemen wel zo efficiënt. Mijn ervaringen met Studio De Dijk zijn overigens prima.

En de wasmachine is wellicht als metafoor voor het leven bedoelt, met synthforum en marktplaats als wasjes, waar synthliefhebbers hun eigen pareltjes uit vissen om er diamantjes mee te maken.

idd rare advertentie..

studio de dijk

studio de dijk

Kan het zijn dat men van studio de dijk deze adv. zelf heeft geplaatst?:?

Curieus wordt het wanneer je deze advertentie van diezelfde persoon, zij het met andere nickname, http://link.marktplaats.nl/315567338 vergelijkt met deze occasion van Studio De Dijk in Alkmaar http://www.studiodedijk.nl/prijzen/occasions/eventideh8000fw.html

Komt toch niet vaak voor vermoed ik dat verschillende mensen precies dezelfde foto weten te nemen van het interieur van hun verblijfplaats :D

En zou het Occam's razor-technisch niet veel logischer zijn dat de foto uit de advertentie gewoon ergens vandaan is gehaald?
Je ziet dat zovaak, ook op Ebay etc.

Er zijn wel meer personen (ook forumleden) die een andere alias (naam) aannemen als ze elders (marktplaats, ebay, etc) waar aanbieden, waarom?
Wat is deze reden voor dat geheimzinnig gedoe, waarom zich verschuilen onder een andere identiteit.
Om een blamage te voorkomen.
Domweg kinderachtig

Er zijn wel meer personen (ook forumleden) die een andere alias (naam) aannemen als ze elders (marktplaats, ebay, etc) waar aanbieden, waarom?
Wat is deze reden voor dat geheimzinnig gedoe, waarom zich verschuilen onder een andere identiteit.
Om een blamage te voorkomen.
Domweg kinderachtig
Ik kan me niet voortstellen dat je echte naam ook Analogica is......}:|

Deze naam gebruik ik altijd en overal (forum-marktplaats-speurders-kazapa) behalve op ebay, daar heet ik classicsynthi.
De naam analogica was daar helaas al bezet =(
Dus ik doe niet geheimzinnig, mijn echte naam is trouwens Erwin, (wat sommige forumleden wel weten) :eureka:

Back