Elektronische Klankmachine

excuses, ik ben in een soort rotbui, en dan is internet en fora gevaarlijk terrein!

excuses, ik ben in een soort rotbui, en dan is internet en fora gevaarlijk terrein!
Dat kan de beste overkomen :)

Dus toch een kleine discussie...
De vlooienmars is bijna op alleen zwarte toetsen, maar of dat nou goeie muziek is!
Maar goed, het is wel een pentatonische toonladder en die wordt wel heel erg vaak in de muziek gebruikt, vooral in de blues, en dat is weer...

Te ruste voor straks en morgen schijnt de zon weer...
Of anders overmorgen...

Wout

het schijnt dat morgen de zon volop schijnt: 19 graden Celsius

ik ga mijn luchtige zomerblues maar weer eens aantrekken!

Een discussie met als doel meer grip op een bepaalde stelling te krijgen is zinvol, maar daar zonder onderbouwing eern conclusie aan verbinden is onmogelijk (Ik denk aan de discussie 'Is goede muziek per definitie "zwarte" muziek?')

Wout

Ik ben het helemaal met je eens Wout. Meestal trouwens.
Maar ik vind het zo jammer dat mensen zo graag willen (of zelfs denken te) weten wat beter en/of slechter is terwijl het meestal gewoon ANDERS word/is.
Hieruit maken we dan een soort emotionele keuze, "en die is dan het best." voor ons persoonlijk dus.

groet,
Maarten

P.S. heerlijke discussie weer, en dat op zo'n heerlijke dag.

Jazeker,. de meest zinloze discussie op die van Pippi Braadslee na,. ..al 10 pages!

Produceren,.. ho maar,..En maar klagen over tijdgebrek! :D

nog even een heeeeeeeeeeeeeeeeeele late reactie (heb ik vaker last van :D)

bouw gewoon een synthesizer op basis van ronddraaiende, elkaar schurende, in elkaar blazende, elkaar afdekkende (filter) gerecycelde spulletjes, aangedreven door windenergie (ipv een electrische motor) en ga dan echte ecologisch verantwoorde muziek proberen te maken :P

Back