Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Behalve jij is er niet iemand hier die beweerd heeft dat electriciteit onnatuurlijk zou zijn. Een onweertje op z'n tijd...... 1. Elektriciteit kan wel natuurlijk zijn [denk aan de citroen-accu].
Dus alles, wat milieuvriendelijk gemaakt wordt, is tegen-natuurlijk of on-natuurlijk? Ik zou je zin eens herlezen...... Dus kortom, alles wat de mens maakt is natuurlijk, tenzij t milieuvriendelijk wordt geproduceerd.
Ik hoop dat je niet op getallensymbolieken gaat overstappen! Allemaal getallen uit de tafel van drie en de drie-eenheid, die...Verder vind ik t leerzaam, dat de discussie de richting opgaat als postings 21 van Wout en 27 van Zmooc en enkele andere.
Zou het met een ui wel kunnen?Ik vind het groente-filmpje heel mooi, man! De geluiden daarin waren best wel interessant. Alleen vond ik t nie zo leuk, dat ze met machines ginge boren in de komkommer.
De reden is hier tijd! De groente moet snel omgebouwd worden, dus langzaam werken is onmogelijk, anders speel je op dood materiaal! Leuke gedachte, toch?
Slingerbewegingen en vertragingen zijn op zich zeer eenvoudig. Gebruik klokken met meerdere klepels, waarbij schuivende gewichten het moment kunnen bepalen, net als een ‘analoge’ metronoom. Pak je schetsboek en ga aan de slag!Zelf loop ik al een tijdje met een plan om een brede en lange slinger-koker van wel 20 meter te maken en kijken of er delay-effecten uit te halen zijn. Want delay vind ik één vd interessantste effecten die er zijn. Alleen weet ik niet of aluminium geschikt zou zijn.
We zijn niet boos, hoor, alleen een beetje bezorgd.En o ja, ik heb niet gezegd, dat digitaal niets is. Ik heb er ook genot in, wanneer ik t hoor. Maar ik had t over New Age met haar aanverwante filosofie en consequent zijn.
Waarom worden jullie al zo gauw boos, man! Of spelen jullie ook New Age muziek?
Ik denk dat je je droom iets te vroeg in deze discussie lanceert. Daarvoor zal je toch wel wat meer mensen voor je ideeën proberen te winnen. Ik heb het vermoeden dat zoiets nu niet zo eenvoudig gaat…Kijk, zoiets (groene synth) zal wel heel duur zijn. Misschien wel 20 maal een Serge.
Maar we kunnen t toch samen (laten) maken. We richten een heel instituut eromheen in. Er wordt een bestuur gekozen en ook mensen die de kolossale synth bespelen en onderhouden en ontwikkelen.
Dan worden elke week concerten gegeven, zodat ook ik kan gaa genieten van onze bijzondere groene eko-synth, want hij is dan van alle forumleden, die hun financiele bijdrage hebben geleverd.

Wat er met je aan de hand is is een totaal gebrek aan realiteitsbesef, en daarmee bedoel ik niet het soort realiteit die weigert economisch voordeel op te geven voor een betere omgeving.Terecht, al de kritiek op m'n posting, waarin je kunt achterhalen dat er wat aan de hand met me is. Want ik wordt steeds en steeds meer eko, waardoor ik meer en meer ga balen, dat synths niet echt natuurlijk zijn. Terwijl de analoge wel de genoemde overeenkomsten hebben met eko-spullen.
Kijk, dit is een mooi voorbeeld. Weet je hoe vervuilend de productie van aluminium is? Dan kun je beter een leegstaand pand kopen en er op bepaalde plaatsen de vloer uitbreken, da's nog creatieve recycling waar je iets mee kunt doen. Immers, de energie is al lang gebruikt voor het te bouwen, dus die krijg je toch niet meer terug.Zelf loop ik al een tijdje met een plan om een brede en lange slinger-koker van wel 20 meter te maken en kijken of er delay-effecten uit te halen zijn. Want delay vind ik één vd interessantste effecten die er zijn. Alleen weet ik niet of aluminium geschikt zou zijn.
fck dit is best eng. heb liever capuchon jeugd dan dit soort volk
Yoozer, me jongen, waarom wordt je zo boos ,man.
Knap dat jij kunt zien dat ik boos ben (dat ben ik helemaal niet, ik zit hier met een grote grijns te lezen wat je typt).
Koffiefilter dude! Maar wel 1 van gerecycled katoen dan!mario, hoe moet ik dan gaa filtere, want daar hou ik van, hoor.
Tja, het is natuurlijk al gebeurd, maar eigenlijk is het niet zo heel erg netjes om teksten te veranderen. Dan kan een discussie niet zo goed verlopen. Verwijzen naar een fout en schrijven dat je het eigenlijk zo en zo bedoelde kan altijd! Mijn advies is dan ook: altijd de fouten verbeteren als er nog geen andere antwoorden zijn gegeven, daarna nooit doen.Citaat:
... Dus kortom, alles wat de mens maakt is natuurlijk, tenzij t milieuvriendelijk wordt geproduceerd.
Wout zegt:
Dus alles, wat milieuvriendelijk gemaakt wordt, is tegen-natuurlijk of on-natuurlijk? Ik zou je zin eens herlezen...
Sorry Wout, mn foutje; heb ik al gecorrigeerd.
Wat is er waarderingswaardig aan principes? Vanuit principes, grondbeginselen of axioma’s, zijn ook hele slechte zaken voortgekomen. Als ik zo’n verwijt hoor, dan vraag ik heel beleefd wat de reden voor de bemoeizucht met mijn grondbeginselen is. Die zijn van mij persoonlijk en niet deelbaar met anderen…… Wat betreft je consequent-verhaal moet ik je wel zegge dat je me bezorgd maakt. Want de mensen waarderen t als iemand principieel is. Want je hoort vaak het verwijt bij woordenwisselingen:
'Je hebt geen principes!'
Nee, ik vind 't goed dat je de wereld wil verbeteren - maar dan moet je 'm wel verbeteren, en je opmerking over citroenen resulteert voornamelijk in het bevestigen van het vooroordeel dat een groene beweging onrealistische denkbeelden heeft.O, dan heb ik t verkeerd gezien, Yoozer. Sorry.