Kan niet meer opnemen (korg trinity)

korg trinity

Nieuwkomer
hallo iedreen ,

ik heb een vraagje ik heb een korg trinity worksatdion drs.
heb laast me korg gereset, heb nieuwe geluiden gezet ect,

alleen toen ik willde opnemen op me korg kon ik dat niet meer :S
bij SEQ zie je een muziek noot met de tekst EXT= en een pijltje daarnaast alleen die is nu doorzichtbaar , dat was voorheen niet,dus zou het daar aan kunnen liggen ..?

zou iemand me kunnen helpen ,
heb al op google gekeken maar kan niks vinden

alvast bedankt

Hoi,

Ik ken de Trinity nogal goed, zal je proberen te helpen ;-)

Als je naar sequencer gaat, pagina 2 kom je in een menu waar je de midi routing kan kiezen per midi-track.

INT (enkel eigen soundingine) EXT (enkel externe midi) of BOTH (beiden)

kijk eens als je daar de oplossing vindt.

Groetjes

Vic

BTW.

Als je geen zin hebt er achter te zoeken kan je ook gewoon de global settings laden van een andere file (oude backup van jezelf of originele .pcg).

Oh je, bijna vergeten,,,

Staat de midi clock op internal ??

Global pagina 1, als ie op EXTERNAL staat zonder externe clock van je pc of zo gaat je sequencer niet lopen na rec knop duwerij ;)

heey bedankt voor je advies ,

de eerste bericht snap ik niet echt (A) zie idd dat ik per kanaal kan kiezen maar op wat zou ik het moeten zetten ,alles staat op BTH is dat goed zo..?
2de bericht ik heb geen oude backup van me zelf, hoe kom ik aan een orginelen ..?

en wat je zei over die midi clock is wel gelukt ik zie dat bij seq weer alles normaal is hoe het was dus niks is doorzichtbaar

maar als ik rec druk doet die nog steeds niks, maar als ik play druk hoor ik wel dat die een maat tik

Laatst gewijzigd:
alles staat op BTH is dat goed zo..?

Ja is prima,

hoe kom ik aan een orginelen ..?

Stuur even een PB naar mij met je e-mail adress, stuur ik je de originele patchbanken + nog een hoop andere ;), kan je lekker soundbanken verkennen.

maar als ik rec druk doet die nog steeds niks, maar als ik play druk hoor ik wel dat die een maat tik

??? Je moet wel aardig in de buurt zijn dan.

Zo hoort het te werken.

Je kiest een track om te recorden in de seq. mode
Je duwt op rec, rood lampje gaat branden en de maat pinken / kliktrack
Je duwt op start.... heb je nog 2 maten precount en de opname begint.

Suc6 ;-)

Back