Tegek! Dank! Ik heb absoluut nooit midi nodig, dus dat zou ook een functie kunnen zijn die "in de weg zit" dus de model 16 klinkt als iets dat ik moet bekijken. Het duikpak... tja daar kom ik waarschijnlijk pas achter als ik 'm heb. Nogmaals: mijn Forte heeft volgens sommigen een diepte die alleen voor de hoogbegaafden onder ons gegeven is, en ik vind 't heerlijk. Er is een vermoeden van 2e bij mij (kort door de bocht kan ik wel de Riemannhypothese oplossen maar geen boterham smeren, diagnose is in de maak) dus ingewikkeldheid is geen probleem. Hoe vreemder hoe beter zelfs. Software, en zeker moderne software, is gemaakt om voor neurotypische mensen gebruiksvriendelijk te zijn, en daar gaat het mis. Ik merk dat ik bij elke softwareupdate slechter overweg kan met mijn telefoon en computer, terwijl oude, archaïsche, bizarre systemen voor mij al snel geen geheimen meer hebben. Ik zou in dat licht bekeken eens een Zoom R12 en een Tascam model 16 naast elkaar in mijn handen moeten hebben...
Maar als er nog verdere tips zijn: ze zijn welkom!