Nicolas 2000
It's a household name
USB A kan nog altijd USB 3.1 zijn en dan is er niks prehistorisch aan. Maar ook met USB2 is het niet bepaald lang wachten op de overdracht, en als je ondertussen nog even iets anders gaat doen is het zelfs met USB 1.1 doenbaar. Dat lijkt me dus absoluut geen nadeel van de D888. Integendeel, dat hij zich presenteert als een USB externe schijf maakt hem heel future proof.
Echt prehistorische USB, dat is een moederbord uit 1996 met 430HX chipset. USB1.0 of 0.9. En zo slecht geïmplementeerd dat letterlijk geen enkel USB apparaat er mee werkt want de chip heeft zijn timing niet op orde. Dàt is prehistorische USB. Vraag me niet hoe ik het weet. Al goed dat die PC verder wél doet wat je ervan verlangt.
Echt prehistorische USB, dat is een moederbord uit 1996 met 430HX chipset. USB1.0 of 0.9. En zo slecht geïmplementeerd dat letterlijk geen enkel USB apparaat er mee werkt want de chip heeft zijn timing niet op orde. Dàt is prehistorische USB. Vraag me niet hoe ik het weet. Al goed dat die PC verder wél doet wat je ervan verlangt.
Dat vind ik dus een feature die leuker op papier is dan in de praktijk na 20+ jaar.