Arturia Brass wordt die geleverd incl ELicenser?

artists-choice

Ouwe rot
Hoi Ik heb de leveranciers al gebeld of de stick meegeleverd word of niet. Ze zeggen bij 2 leveranciers van wel. Maar in de manual staat niet dat die in de package zit..

Zijn hier bezitters van Arturia Brass die weten of de stick meegeleverd word? Anders zal ik er nog eentje bij moeten bestellen?

Zit vanuit Arturia in ieder geval geen dongle bij, maar je kan met de laatste versie van die e-licence software als alternatief ook de computer waarop je gaat werken als dongle gebruiken mits je een directe internetverbinding hebt.

btw: Dat Arturia 2.0 is een enorme performance eter.

Ik heb hem inmiddels binnen en er zit inderdaad geen stick bij.
Dinsdag even mijn leverancier bellen dat die mij een stickie toestuurt zonder rembourskosten. Is wel zo netjes want had gevraagd of die erbij zou zitten en volgens hun zat die erbij... Zouden dus extra kosten zijn wat niet had gehoeven... Kan ik er trouwens nog gewoon een steinberg key voor gebruiken? Dat is immers dezelfde stick in principe toch?

Performance is geen probleem, heb een erg strak systeem hier ;)

Yep, die syncrosoft licencers zijn tegenwoordig van Steinberg en dat heet nu E-licencer. Je kan licencies gewoon overzetten van de ene naar de ander stick.

Wat voor systeem/ DAW gebruik je? Ik ben Brass2 namelijk nu aan het uitzoeken in Cubase en bij 3 trompetten tegelijk staat mijn ASIO meter in het rood.

yes zijn dezelfde sticks, ik heb die licentie ook op mijn Steinberg key gezet.

Ah, ja dat zijn lekkere specs..dat kan wel wat trompetjes tegelijk hebben :-)

Heb er ook al 3 jaar plezier van ;) En hopelijk de komende aantal jaartjes ook nog haha!!
Mooi dan bestel ik me dinsdag gewoon die steinberg key en intussen de doos maar op de kast laten staan.. of zeg je dat ik hem wel kon gebruiken? Ik las zowat in je eerste post.

Ja dat kan.
Hier kan je de laatste versie downloaden http://www.elicenser.net/en/latest_downloads.html
Die kan licenties ook aan je mac hangen als je daarop een directe internet connectie hebt. En dan kun je hem later als ik het goed heb gewoon weer overzetten naar zo'n USB dongle.
Ik weet alleen niet wat er met je licentie gebeurt als er een onderdeel van je mac wordt vervangen.

Back