software midi router

actionHank

www.n00b.nl
hoi luitjes,

ik wil graag intern midi kunnen routen naar verschillende porten op mijn computer. weet iemand wat programma;s om midi te kunnen routen? ik had al wat op internet gezocht maar kheb geen idee welke goed is, dus als iemand het weet, ik hoor het graag.

Het eerste wat je mensen hoor roepen is meestal:

HUBI'S LOOPBACK DEVICE!!

...dus bij deze...

STOP HUMPING THAT 909!!!

In ieder geval, er zijn nog meer van die leuke toys.

WWW.dancetech.COM heeft ook veel reviews van dit soort zaken (en sinds kort een ingebouwde shop).

dr zijn dr nog wat, maar HUBI maakt virtuele midi poorten aan, waardoor je rebirth kunt syncen met cubase bijvoorbeeld.
Ik heb dr is mee geexperimenteerd en Het was wel geinig. Je kon de 303's besturen met midi controllers die je opnam in cakewalk (in mijn geval dan).
Verder deed je ook de patch changes van rebirth via midi.

Hubi's loopback is al oud.. en werkt niet op XP.
Ik zelf adviseer altijd

<< MidiYoke >>. [XP compatibel]

8 , of nog meer! , virtuele MIDI poorten die je in al je programma's vrij kunt gebruiken.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Hubi's loopback is al oud.. en werkt niet op XP.
Ik zelf adviseer altijd

<< MidiYoke >>. [XP compatibel]

8 , of nog meer! , virtuele MIDI poorten die je in al je programma's vrij kunt gebruiken.

eej spanks, ga ik ook is proberen. tis ooit de bedoeling dat op de andere compy ook xp komt te staan, hubis loopdack doet t op 2000 wel, niet helemaal zo als het hoort te werken maar t werkt wel, maar tis toch wel fijn als iets zou werken zoals het hoort te werken.

Back