KAOSKAOS
Ouwe rot
de juno en de sequential ook
maar de poly 800 kan leuke dingen doen
maar de poly 800 kan leuke dingen doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alleen zijn bij de toetsenbord de contactrubbers wat versleten. Zijn deze nog verkrijgbaar?
misschien een idee om elke synth van voor 1990 vet te noemen en een topic over te beginnen?![]()

mwhoaa wat je redelijk noemt dan want in tegenstelling tot vele andere synths is het langer niet handig... want dat 'druk parameter knopje in, toets nummer in, druk value knopje in en ga lekker up en down' (en dat dus over en weer de hele tijd) is toch niet echt wat, vooral niet als die knopjes na verloop van tijd beginnen te haperen...en nog best redelijk te editten.

persoonlijk blijf ik de sound erg blocky vinden (als het filter een eind open staat hoor je het helemaal) zelfs de zaagtanden klinken niet pcies zoals je zou verwachten... programmeren is de grootste afknapper en anders dan alleen met het pookje wat moduleren moet je realtime tweaken gewoon vergeten...sound valt alleszins mee, alleen programmeren is pijn in de reet en realtime tweaken kan niet echt..

de synthese is opzich ook niet echt spannend te noemen en dat zelfs met nog wel zoveel parameters...te eenvoudig naar m'n smaak
persoonlijk blijf ik de sound erg blocky vinden (als het filter een eind open staat hoor je het helemaal) zelfs de zaagtanden klinken niet pcies zoals je zou verwachten... programmeren is de grootste afknapper en anders dan alleen met het pookje wat moduleren moet je realtime tweaken gewoon vergeten...
het is dat het mijn eerste synth was en ik niet beter wist maar anders zou ik hem nooit als opvolgende synth hebben gekocht...
het totale geluid heeft een beetje het holle van een blokgolf over zich... het heeft altijd zo'n typisch koud randje...hoe bedoel je blocky dat is toch nep dat digitale. je bedoeld de sound is niet mooi.