ervaringen wisselen over digitale verkoop songs

catacumbia

Nieuwkomer
Goeiedag, ik zal het hieronder stellen, maar wellicht IS ER AL ergens een uitgebreid forum-gesprek, en dat ook aktueel blijft, over DIGITALE VERKOOP.

Ik wil weten of het werkt, haha.... heb bv een (5de) cd in Japan ook digitaal te koop, en van die digitale versie zijn in 3 maanden 10 exemplaren van verkocht, terwijl
a- ik bij die downloadsite bij de 10 favoriete van het jaar was (niet verkoopgetallen maar mening van bezoekers)
en b- er letterlijk 1000-en downloads op rapidsearch en mediafire enzo plaatsvinden over mn materiaal (waar).

Kennen jullie BANDCAMP bv ????
ik werd er op geattendeerd en ziet er sympathiek uit...
(ik zie wel dat ze in heel wat landen muzikanten hebben, maar ken er amper een van, het lijkt veel "happy b-bands" (om het maar eens ironisch te zeggen).

mn eigen site (op basis van zo'n wordpress gemaakt) heeft een zogenaamde winkel (primitief) met paypal, en daar is niks gebeurd, terwijl ik 100 bezoeken per dag krijg, minimaal.

Kortom, werkt het redelijk voor de onafhankelijke muzikant ?
ervaringen ? tips ?
van dankenstein !

www.dickeldemasiado.com
www.myspace.com/dickeldemasiado

Ik ben ook heel geinteresseerd in ervaringen die mensen hebben met het zelf digitaal verkopen van downloads. Hoe kan je dit het beste aanpakken en loont het de moeite?

na so etwas !
zijn funkaholic en ik de enigen geinteresseerd in onafhankelijk blijven via ultramoderne verkoopstaktieken met low-invest en toch high-cashflow, via de door-to-door tunnel ?

jongens, we moeten azie veroveren ! en Madeira eilanden en ook Twente en Son en Breugel....
jullie zitten toch niet....muziek te maken ?

Back