Cikira ..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat een belachelijk gedoe zeg, als je probeert muziek te zoeken zie je een snol, en een hamster. En een nep link naar muziek, die weer naar zichzelf terug verwijst.
Zielig eigenlijk. Ik wil gewoon harde MP's horen en downloaden, gratis, die met die apparatuur gemaakt is, en die beoordelen. Anders: fuck that.

Ah nee, niet weer hè!! Cikira doet het weer!

Ah nee, niet weer hè!! Cikira doet het weer!

Beste mensen, waar ligt de grens van het absurde nou toch in vredesnaam?
Tijdens een rondje surfen op zoek naar Moog Voyager demo's kwam ik het noodlot tegen:
De ons allen bekende Cirka poserend bij een zwarte(?) Moog Voyager Signature Edition met serial number 4
Maar ze had toch alles al?? Nou, dit monstertje dus niet maar ja, zoals ook nu weer is gebleken:
Bij Cirka is de enige limiet een kwestie van tijd!
:biertje:

evilVoyager_med.JPG

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Ik blijf het een lelijk ding vinden... (die dame dan he! ;))

helemaal mee eens... al heeft ze wel een leuke hobby.
pas wel op dat dit draadje niet het einde krijgt wat alle andere Cikira draadjes hebben?

ik heb even wat cikira draadjes samengevoegd

Origineel geplaatst door Roel
pas wel op dat dit draadje niet het einde krijgt wat alle andere Cikira draadjes hebben?

En dat komt neer op "gun niemand anders dan jezelf een absurd grote gearcollectie? :D :D

Hoe kun je uberhaupt zo over iemand spreken die je niet kent.

Vooroordeel of jaloezie?
Ga maar eens bij jezelf te rade. Want zij zal er geen seconde over wakker liggen wat jij van haar vindt. :P

jaha, maar ik wordt er toch niet echt vrolijk van... wij hier maar ploeteren en een bescheiden setupje bijelkaar kopen van ons zuurverdiende geld (ik, althans, en ik ben vast niet de enige ;) ), en zij heeft een heel huis tot de nok gevuld met... met... zo ongeveer ALLES, en... alsof het NIKS is... sorry maar daar kan ik niet zo goed tegen (ik, althans, en ik ben vast niet de enige ;) ).

p.s. ik vind r ook niet echt knap ofzo... echt niet zelfs. in mijn achterhoofd sluip een gedachte.. "ze verdient r geld met paaldansen... vies... vies!" :L

als ik die foto zie met die moog dan weet ik gewoon zeker dat het haar echte tanden niet zijn

Origineel geplaatst door cadra

p.s. ik vind r ook niet echt knap ofzo... echt niet zelfs. in mijn achterhoofd sluip een gedachte.. "ze verdient r geld met paaldansen... vies... vies!" :L
haha als jij je geld kon verdienen met paaldansen en daarvan je huis vol met synths zou kunnen zetten... no matter hoe je eruit ziet... :W

waaah help ik scrollde even naar boven... stoch wel schrikken hoor , help!:erm:

ja sorry ik kraak graag mensen af, ook mezelf

Origineel geplaatst door EDP
als ik die foto zie met die moog dan weet ik gewoon zeker dat het haar echte tanden niet zijn

Toevallig d8 ik nu net ook 8o) maar goed... ik weet niet ik zie niet zoveel moois tussen haar speeltjes staan zeg maar. Zoveel voor MIJ interesante bakken staan er eigenlijk niet echt tussen... En echt alles heeft ze niet. Ze komt niet eens in de buurt man...

Origineel geplaatst door Roel
haha als jij je geld kon verdienen met paaldansen en daarvan je huis vol met synths zou kunnen zetten... no matter hoe je eruit ziet... :W

nou......... echt niet dus! :kont:
zelfs al zou ik de kans krijgen :P

Meeste synthesizers in setup ooit

Meeste synthesizers in setup ooit

Dit kwam ik per ongeluk tegen:

http://www.cikira.com/gear/index.html

deze amerikaanse dame heeft echt de meeste gear ooit, no kidding

zo zo zie je bijvoorbeeld een clavia Nordlead1 en Nordlead2 en een Nordlead3 onderelkaar staan.

Het tofste is, in elke kamer van dit huis staat zo veel!!!!!!!!!!
Ik zag op een gegeven moment ergens een open haard achter vandaan komen, whaahahahaha

My guess...the bitch won the lottery

Ech niet normaal.

-- SAMENGEVOEGD --

Misschien een ideetje om haar eens te verzoeken om een interview voor ons af te nemen?
Ik weet zeker dat ze dit wel OK zal vinden.

Dan ga ik al maar eens wat vragen bedenken. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back