Cikira ..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maar iedereen zegt altijd wel dat ze zowat alles heeft maar kan zoveel opnoemen wat ze niet heeft en wat zij dan toch zeker wel zou moeten hebben... en tis veel beroemde gear hoor. synclavier, emulatoren, fairlight etc. zie het nergens staan...

of ff wat simpeler JX1 heeft ze ook niet. D70 enzo dacht ik ook niet. Ensoniq vfx-sd(1) ook niet (volgens mij erg weinig ensoniq...) dus het valt wel mee hoor.

en doet ze nu ook echt wat ermee?

Nee, van jullie drukken ze posters!

Leluk of nie, daar gaat het niet om. :)

Trouwens een emailtje gestuurd om te vragen of we vragen mogen vragen.
Ben benieuwd.

Tsja, als we alle leluke synthfreaks hier moeten gaan opnoemen komen we op nog meer posts als die superwazige woordenthread. :D

Misschien een ideetje om haar eens te verzoeken om een interview voor ons af te nemen?

Interview? Goed idee!

My 2 cents:

De 1e vraag is: "WAAROM???" :confused:
En het antwoord daarop is meteen al duidelijk: "BECAUSE I CAN!" :D

Laat 'r toch lekker... :mega:

Origineel geplaatst door Slipperman
maar iedereen zegt altijd wel dat ze zowat alles heeft maar kan zoveel opnoemen wat ze niet heeft en wat zij dan toch zeker wel zou moeten hebben...

ze heeft uberhaupt amper "vintage" gear... naast een setje xpanders en 2 matrix1000s is volgens mij alles van 95 of later.

en begrijpen... doe ik het ook niet. daar kun we als gearjunkies onder elkaar nog eens op los filosoferen. ik denk dat niemand hier ooit zoveel zooi zou kopen als ie het kon. dan kun je beter op jacht gaan naar klassieke analoge bakken en daar je loterij-opbrengst aan verbrassen, toch? maar zij niet. zij koopt heb ik het idee zowat ieder nieuw product dat op de markt komt... en dan heeft ze zo'n hok vol met die zooi, wat dan? je zou het in vieren kunnen hakken, en alles een beetje eerlijk verdelen, en dan kunnen 4 mensen ineens 4x zoveel muziek maken en zich alsnog afvragen of ze ieder knopje ooit zullen aanraken. bij wijze van spreken dan. ik hoop dat ze geinterviewd wil worden... kan ze hier eens wat licht op laten schijnen...

Ik zit deze draad te lezen en ik sla steil achterover van het niveau van de reacties op Cikira hier. En aan de andere kant leuk schijnheilig onschuldige vragen stellen voor een forum-interview. Als ze wist hoe er over haar gedacht wordt, kan ik me niet voorstellen dat ze nog bereid zou zijn om die vragen te gaan beantwoorden.

:r

Nou ja, dat weet ze wel hoor. En met die vragen moet je daar gewoon rekening mee houden. En niet voor niets dat die irri vragen gewoon in de prullebak verdwijnen. Op andere fora waar ze even durfde te komen werd ze bijkant uitgescholden. Zeg nou zelf, is dat normaal?

Maar zo gaat men dus ook om met min of meer beroemde mensen. Je wordt al door het slijk gehaald voordat je ook maar iets gedaan hebt omdat mensen jaloers op je zijn. Alsof een berg synths hebben een misdaad is, en dan nog een vrouw ook nog. Echt schandalig dat dit mag tegenwoordig. Want stel je eens voor je gunt iemand anders wat je zelf ook zou kunnen hebben, dan is het hek van de dam. Nee, die persoon kan dan niet deugen want hij/zij voldoet niet aan je standaard verwachtingspatroon.
Ze is gewoon een mens van vlees en bloed hoor en heeft nog humor ook. En als je na het zien van een paar foto's haar denkt te kennen dan vraag ik me af of je dit met iedereen doet die je nog nooit gezien hebt. Nee, dat soort mensen mogen wat mij betreft maar eens in therapie gaan om hun zelfbeeld eens wat bij te stellen, daar schort toch wel degelijk wat aan dan. (anders ben ik er altijd nog wel om dit soort zielige personen finaal de grond in te trappen)

Maar als jij nog een vraagje hebt? Stellen dan! ;)
( https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=19632 )

Origineel geplaatst door bob303vs909
Ik heb zo'n vreemd vermoede dat deze 'dame' van de foto het zelfde probleem heeft als Walter/Wendy Carlos....Maar ik kan me ook vergissen....

Thanks Bob, dat scheelt iemand weer een kratje bier!

Ach, jullie hebben allemaal teveel thaise pr0n websites zitten te bekijken.
Kunnen helemaal niet meer het verschil zien tussen echte en nep vrouwen. :erm:

Maar bier!? :mega:

Origineel geplaatst door OnAcid
Ssst, hoe weet jij dat? :)

Je zit hier wel op SynthKransje.nl he :D

Maar officieel gezien, het staat wel in de verkeerde thread.

Origineel geplaatst door Saskija
Ik zit deze draad te lezen en ik sla steil achterover van het niveau van de reacties op Cikira hier. En aan de andere kant leuk schijnheilig onschuldige vragen stellen voor een forum-interview. Als ze wist hoe er over haar gedacht wordt, kan ik me niet voorstellen dat ze nog bereid zou zijn om die vragen te gaan beantwoorden.
:r

Volledig mee eens. En niet de eerste keer dat platvloers commentaar het enige schijnt te zijn dat een stelletje onvolwassen pubers hier kunnen produceren.
Ik ben lang niet meer zo vaak als vroeger op dit forum. Komt ook omdat ik weinig zin heb om me elke keer weer aan dit soort jaloerse vuilspuiterij te ergeren.
Als de heren vinden dat dit een leuke manier is om de avond door te brengen, dan ga je je gang maar. Maar met een synthforum heeft dit al lang niets meer te maken. Ik haak af.

:doei: :kont:

Afhaken?

Alleen toch van deze thread mag ik hopen?

En sommige van deze mensen zijn helemaal geen puber meer en dat maakt het nog erger IMHO. Maar dit soort laf en achterbaks gedrag duikt wel op andere synthfora op trouwens en zo'n iemand schijnt zo'n reactie uit te moeten lokken.
Op dit fenomeen kan een psycholoog waarschijnlijk wel op afstuderen.

Origineel geplaatst door senso
Volledig mee eens. En niet de eerste keer dat platvloers commentaar het enige schijnt te zijn dat een stelletje onvolwassen pubers hier kunnen produceren.
Ik ben lang niet meer zo vaak als vroeger op dit forum. Komt ook omdat ik weinig zin heb om me elke keer weer aan dit soort jaloerse vuilspuiterij te ergeren.
Als de heren vinden dat dit een leuke manier is om de avond door te brengen, dan ga je je gang maar. Maar met een synthforum heeft dit al lang niets meer te maken. Ik haak af.

:doei: :kont:

Ik zelf haak niet af, daar ben ik te verslaafd aan dit forum voor, maar ik stoor me ook vreselijk aan platvloersheid.
Niet alleen op dit forum trouwens, maar in het normale leven kan ik ook slecht tegen vrouwonvriendelijk gedrag.
Maar niet alleen dat, ik stoor me aan elke vorm van wangedrag, uitbuiting, gorigheden, vandalisme en weet ik het wat nog meer.
Helaas kan je er niet veel aan doen, behalve kenbaar maken dat je er niet op zit te wachten en uitleggen waarom niet.

Dus waarom niet : in dit geval, je beledigt mensen met platvloerse opmerkingen, en dat is niet netjes.
En je beledigt niet alleen Cikira, je beledigt ook een hoop vrouwen door dergelijke taal uit te slaan, en je beledigt ook mij omdat je mijn soort belachelijk maakt.

Het is niet dat ik de humor er niet van in kan zien, maar men gaat nog al eens 'te ver'.

Ik kan alleen maar "ja en amen" zeggen. Ik had na het lezen van de zoveelste vrouwonvriendelijke opmerking ook als eerste opwelling genoeg van dit forum, maar ben maar gebleven omdat ik hier op zichzelf leuke dingen tegenkom, maar het zat en zit me niet lekker.

Eigenlijk had de moderator hier in moeten grijpen, maar ja, die zat ook gezellig mee te joelen dat het zo'n leijk wijf is. En ik vind het nog steeds hypocriet om Cikira uit te nodigen voor een Q&A-sessie terwiijl ze door een behoorlijke groep mensen op het forum compleet de grond ingestampt wordt alleen vanwege haar uiterlijk zonder dat er maar een iemand was die daar wat van zei.

Origineel geplaatst door Saskija
Eigenlijk had de moderator hier in moeten grijpen, maar ja, die zat ook gezellig mee te joelen dat het zo'n leijk wijf is. En ik vind het nog steeds hypocriet om Cikira uit te nodigen voor een Q&A-sessie terwiijl ze door een behoorlijke groep mensen op het forum compleet de grond ingestampt wordt alleen vanwege haar uiterlijk zonder dat er maar een iemand was die daar wat van zei.
Wat willen jullie dat wij hier op doen?

Posts verwijderen? Posts verplaatsen? Mensen bannen?

Ik wil het allemaal wel doen, maar ik heb geen zin in gezeik als: "Ja, maar dit is overige en daar mag veel wel. bla bla bla." Ik heb bewust nog niets in deze thread gepost, omdat ik me er heel erg aan erger en geneigd ben om 1 actie te doen en dat is 'DELETE'..

PB me maar met de beste optie in jullie ogen en waarom?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back