RS7000 copy vraagje

Boost303

Mono-Amine
Als ik een phrase kopieer naar een nieuwe phrase, deze plaats in een andere section en daar wijzigingen in maak gaat alles goed maar ik heb het probleem dat hij de filterstellingen niet behoudt als ik van section wissel. heeft iemand hier een oplossing voor?

Ps weet iemand ook de mogelijk dat wanneer ik een hele track kopieer(met user phrases) de data in de doeltrack ook in nieuwe userphrases wordt gezet zodat ik ze rustig kan editen zonder dat de bronuserphases phrase meeveranderen?

Hey Boost, in de phrases in de RS7000 kan je geen filtertype selectie 'embedden' zoals je andere dingen (bv. voices) wel kan programmeren. Dat wil dus zeggen dat de filtertypes gekoppeld zijn aan de betreffende track en onafhankelijk van de sectie. De filter CC's kan je wel inprogrammeren!

Wat betreft je tweede vraag, de RS copieerd standaard de user phrases naar nieuwe (hij telt door vanaf de laatst gemaakt user phrase) phrases in de nieuwe track. Maar je kunt deze optie ook uitvinken..

success

aRv

Ik was in de war met copy phrase Boost, met copy track kan je niet aangeven dat ie alle bestaande phrases copieerd naar nieuwe. Maar als je copy phrase gebruikt dan kan je best heel vlot alle phrases copieeren. BTW ik gebruik vaak de remix functie, dan heb je binnen 1 seconde een nieuwe unieke phrase!

gr
ARv

Back