mikevercoelen
Piepkuk
Ik zocht een oplossing om wat kennis op te slaan en om makkelijk dingen te kunnen onthouden, ook om samen wat dingen te delen, ik draai namelijk samen met een maat van mij en het delen van sounds was een goeie oplossing, ook deden we huidig dat we bijvoorbeeld tracks bij elkaar goed vonden klinken op papier zetten, dit is niet zo'n succes dat verlies je etc. dus heb ik er een digitale versie van gemaakt.
Bekijk bijlage DJTool.zip
Functies:
- Het combineren van tracks (die goed gemixt bij elkaar passen)
- Het maken van een lijst met tracks die NOG gedownload moeten worden
- Het maken van nummers voor een mixtape
- Produceer kennis delen/opslaan
- Soundbanks opslaan/delen
Nou wat is dit nou eigenlijk? Het is een PHP applicatie met een MySql database, voor de non ICT'rs hier, gewoon een kleine webapplicatie met een database erachter.
Het is heel makkelijk te installeren, eerst WAMP downloaden zodat je je eigen webserver hebt, ff google'n voor de installer. Vervolgens de bijlage uitpakken in de WAMP "www" map zetten, MySql database installeren via phpMyAdmin.
Ik was nooit van plan om het in het publiek te gooien, maar als iemand er iets aan heeft dan wil ik die graag helpen
Als je het niet snapt, het is geen PHP forum, ik ga je niet helpen met het installeren, het is gewoon voor de mensen die er iets aan kunnen hebben.
Hier wat afbeeldingen:
Bekijk bijlage DJTool.zip
Functies:
- Het combineren van tracks (die goed gemixt bij elkaar passen)
- Het maken van een lijst met tracks die NOG gedownload moeten worden
- Het maken van nummers voor een mixtape
- Produceer kennis delen/opslaan
- Soundbanks opslaan/delen
Nou wat is dit nou eigenlijk? Het is een PHP applicatie met een MySql database, voor de non ICT'rs hier, gewoon een kleine webapplicatie met een database erachter.
Het is heel makkelijk te installeren, eerst WAMP downloaden zodat je je eigen webserver hebt, ff google'n voor de installer. Vervolgens de bijlage uitpakken in de WAMP "www" map zetten, MySql database installeren via phpMyAdmin.
Ik was nooit van plan om het in het publiek te gooien, maar als iemand er iets aan heeft dan wil ik die graag helpen

Als je het niet snapt, het is geen PHP forum, ik ga je niet helpen met het installeren, het is gewoon voor de mensen die er iets aan kunnen hebben.
Hier wat afbeeldingen: