Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
https://www.synthforum.nl/forums/se...d=124436&sortby=lastpost&sortorder=descending
Ik geloof dat mensen die er veel op werken een beetje teleurgesteld zijn in een aantal zaken: de filters, de envelopes (iets met een slechte attack bij veel noten) en dat er in de OS nogal wat bugs schijnen te zitten...ik vond de klank van dat ding wel aardig, een tikkiel digitaal....makkelij te bedienen, maar erg gelimiteerd...als ze die dingen voor 150 of 200 euro gaan blowouten kijk ik er misschien nog wel een keertje naar...Origineel geplaatst door phochos
Heel leuk en aardig, maar dat is een te koop aangeboden SH32. Vraag is: Wat vind men van deze module?:confused:
Origineel geplaatst door phochos
Heel leuk en aardig, maar dat is een te koop aangeboden SH32. Vraag is: Wat vind men van deze module?:confused:
)Origineel geplaatst door fuse
Het zijn twéé pagina's met links die je krijgt dus lijkt me wel dat d'r zinnige zooi tussen staat.
Maar als midicontroller annex module annex sequencer bakkie is hij leuk. De meningen zijn er wel verdeeld over maar gewoon lekker zelf uitproberen.
En als ik voor een leuke prijs zo'n ding zou kunnen scoren ach ja. (moet nou ook weer niet teveel Roland kopen)