Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kijk, dat weten we dan ook weer 8o
Gelukkig maar, anders konden we echt niet verder met deze topic :Z

Maak je wel eens wat Pink Floyd ?

Nee, dat zou ik niet doen, ik cover alleen maar de tracks die wat simpel in elkaar te zetten zijn, en die *grappig* klinken als ik ze cover..

Als ik pink floyd ga coveren, krijg ik boze reactie`s over me heen, Pink Floyd is heilig!

Que¿

Ik snap het niet code17..

Ze klopt iig wel.

Het is met de mic-cam opgenomen, want hij kon geen signaal vinden via de Line-in(terwijl die overduidelijk in de DX zit).
En ja, dat is mijn moeder die binnenkomt:D.

Komt in orde:P

Het is met de mic-cam opgenomen, want hij kon geen signaal vinden via de Line-in(terwijl die overduidelijk in de DX zit).
zolang je nog geen mixer hebt moet je toch eens met een softsynth gaan stoeien want dan kan je gewoon intern op de pc de muziek renderen...

Zo, in de originele toonsoort:D
Het geluid staat erg zacht want buren en half 3 en slapende moeder in kamer naast mij :P

zolang je nog geen mixer hebt moet je toch eens met een softsynth gaan stoeien want dan kan je gewoon intern op de pc de muziek renderen...

Ga ik mee bezig, moet alleen nog steeds zo`n edirol usb 2 midi aparaat kopen, en we krijgen ze op mijn werk bijna niet binnen, alleen die bagger ua1x audio interfaces(god dat mensen die kopen :?)

hoe ver staan de speakers eigenlijk af van de camera? we horen meer klik klak klok en kuch dan de dx :D

[edit]
Het geluid staat erg zacht want buren en half 3 en slapende moeder in kamer naast mij :P
tsja dat krijg je als je geen line-out cunt gebruiken :D
[/edit]

hoe ver staan de speakers eigenlijk af van de camera? we horen meer klik klak klok en kuch dan de dx :D

[edit]

tsja dat krijg je als je geen line-out cunt gebruiken :D
[/edit]

Balen is het maar ja...
Denk dat ik hem maar overnieuw op neem zo :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back