Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tyros1990

Gedeactiveerd account
Vond het wel een goed idee van een paar leden, en het bespaart ook meteen een hoop nutteloze threads.
De mensen die willen posten, die posten hier, en de mensen die me niet mogen, die laten deze thread aan zich voorbij gaan.

Hopen dat de mods het ook een goed idee vinden.

Paar dagen terug een oud nummertje van Rod Stewart gekaasificeert met de kaasio!

Attachments

• Baby Jane + Guitar.mp3
    2 MB · Bekeken: 166
Ik vindt het niet echt een goed idee:ik denk dat het forum zich niet moet aanpassen aan jou maar dat jij je moet aanpassen aan het forum.

Een orgel riedeltje van 15 sec. posten heeft toch geen zin? Het ging jou om de effecten, daar heeft niemand op gereageerd en je haalt het weer weg. Nutteloos dus, dat zou je ook van tevoren kunnen bedenken.

Ik denk dat als je deze thread doorzet er net zo'n situatie ontstaat als op FOK. Dat wordt dus een vernedering voor je. Doe dat je zelf niet (nog een keer) aan!

Misschien kan je een eigen website maken met al je muziek er op, dan kan iedereen er naar luisteren. Wat wil je nu met "Baby Jane + Guitar" wil je er feedback op hebben?, wil je het puur laten horen?

Mijn advies: Maak een website! En post af en toe een tophit hier op het forum!

idem, ik vind het kut met peren en laat dat ook graag weten.
Bij deze...

Nee, je kan wel goed "spelen". Maar verzorg aub dringend de "sound".
Ik vrees dat je het met die Casio nooit zal halen.
Probeer jezelf echt een (V)A te scoren voor 250-300 ofzo. (Microkorgs gaan de deur uit voor 200, maar je hebt wsl wel graag fullsized keys)

Yes!

Ik neem ook even een abbo'tje op deze thread! :okdan:

Bij de weg, je had laatst een trakkie met een hele leuke funky bassline er in, volgens mij gemaakt met je DX27s zou dat kunnen?

Iig, dat doe je lekker, van dat soort werk zou ik wel meer willen horen van je!

Nee.
Dat was de Psr-18(Keyboard met FM based sounds).

Ik moet wat meer eigen nummers gaan maken, mijn eigen speel stijl heb ik volgens mij wel redelijk ontwikkeld, alleen speel ik te veel Covers!

Oh, d'r is niks mis met covers spelen, zolang je er van geniet en er wat van op steekt, eigen nummers maken is natuurlijk ook leuk, maar je moet vooral doen wat jij leuk vind natuurlijk.

Maar dat funky gebeuren was echt niet verkeerd, als je dat soort dingen gaat sequencen en afmixen, dan kan 't heel wat worden! :okdan:

Paar dagen terug een oud nummertje van Rod Stewart gekaasificeert met de kaasio!

beetje reverb en dan een limiter erover, en klaar is kees.
topper weer dit!

Gewoon alles hier posten!

Attachments

• braadslee_img_main.jpg
    braadslee_img_main.jpg
    7,3 KB · Bekeken: 128
Edit, something got a little mixed up!

Laatst een korte funky track met de M3 gemaakt, Vind de Master Rhodes 1 erg lekker!

Attachments

• Epic Funk.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 161
Klinkt leuk!

De funky feel zit er absoluut in, af gezien dat het nog niet helemaal strak is klinkt het toch gaaf. Die drums klinken ook lekker losjes, filter wat op de bas ver open staat is ook goed, en die bewegingen op het filter zijn ook lekker, ik vind het eigenlijk best wel vet! :okdan:

Gewoon de Joystick van de M3 naar achter toe halen, het werkt redelijk simpel :D
Ik dacht dat op die manier de Cutoff word geregeld, kan op de M3 module zelf en met de Joystick van het masterklavier!

Dat uiteraard, ik vind het ook helemaal niet erg dat mensen een mening over mij hebben, maar ik vind niet dat dit gepaart moet gaan met schelden en doodsverwensingen....

Dit soort uitspraken doet mij denken aan de burgemeester van Veenendaal

anyway:

Ik denk dat je op alles mag reageren mits het maar met 'normaal taalgebruik' gebeurt.

Uiteraard, maar velen blijken dat dus niet te kunnen, aan hen was het ook geadressseerd.

Als je geen feedback/commentaar wenst post het dan niet.

Erm juist ja. :D

Zullen we nu a.u.b ophouden met dat gezeik naar elkaar toe?

idd. Post nog maar 's een trakkie! :okdan:

Laatst ook een korte I wish versie op genomen met de M3.
Duurt ongeveer 1 kleine minuut en ik moet zeggen dat ik de M3 sounds echt te gek vindt voor Funk/Soul

Attachments

• I Wish jam.mp3
    2,6 MB · Bekeken: 135
Haha, gaat weer lekker he boys? Deze keer ontspoort de hele shizzle al op de eerste pagina ;) :D:D

Nou daar komt mn ban, jij bent eigenlijk nog wel de grootste kneus met dat aanmoedigen van je. Enige wat je daar mee bereikt is dat ie nog meer onzin gaat posten, je stookt het vuurtje alleen maarmeer aan. 6 maanden. Geleden heb ik deze jongen al eens een pm gestuurd met tips over software etc ook de tip dat ie t mischien eens wat rustig aan moest doen met posten. 6 maanden later en ik durf te wedden dat 90% van het forum em eenzelfde pm heef gestuurd. Doet ie er wat mee? Nee.

Ik stel een naamwijziging voor het forum voor; www.bradslee.nl

Go Brad!!
[/QUOTE]

Ik vind eigenlijk wel dat doccie een punt heeft.
IK heb verder niets tegen Unic, of zn vogelmuziek, maar ik vind wel dat het onnodig aanmoedigen tot meer , ehm, eendensoep leidt.

Ik vind eigenlijk wel dat doccie een punt heeft.
IK heb verder niets tegen Unic, of zn vogelmuziek, maar ik vind wel dat het onnodig aanmoedigen tot meer , ehm, eendensoep leidt.

Ik vind dat niet, zelfs een heel slecht punt! haha!:okdan:
Ben wel erg blij dat je niks tegen me hebt hoor.8)

Ieder mens mag doen wat ie leuk vind, en als het om muziek gaat, al helemaal, dan moet je dat doen.
Jullie beide willen dat ontmoedigen.... sjongen wat een eendensoep gevoel krijg ik daarbij zeg. 8D

Tijd voor voor koppie vogelthee, onee, rooibos.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back