Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Red Special komt er in.

Ik was hem laatst 2 weken kwijt(stond bij een kennis).

En ik miste hem eigenlijk niet.

toch schreef je toen met koeieletters dat je m EINDELIJK weer terug had
(2 weken kwijt :D)
brad ouwe lobbes,doe lekker wat je wil, en boeie wat iedereen dr van zegt
verdedig jezelf niet elke keer, heeft een averechts effect, is nergens voor nodig
dat er zoveel op je gereageerd wordt(ook door mij) heeft te maken met de geestelijke labiliteit van de reageerders zelf. hou dat maar in je achterhoofd: iedereen is een tyfusmongool
en nou weer muziek maken allemaal!

Ik was blij dat ik hem terug had eerlijk gezegd, totdat ik er gister even op had gespeelt....
Ik denk dat het een beetje begint te minderen met mij en intresses voor synths..... apart!

Ik denk dat het een beetje begint te minderen met mij en intresses voor synths..... apart!
Wat gaat het worden, Filatelie, Fotografie, Genealogie, Koken, ... maar op een serieuzere walnoot, ik geloof dat iedereen wel eens een weekje geen zin in synthese heeft.

Laatst gewijzigd:
Het is al 2 maanden zo.

Ik ga een simpel masterkeyboardje aanschaffen 2e hands.
met USB

en ik waag met aan de softsynths.

Ik kan die synthesizers nergens kwijt.

Mijn kamer is 7 vierkante meter!!!
De schuur net 6!(Die is zo vochtig als de pest)

En op zolder vind ik zo zonde want dan liggen ze letterlijk weg te rotten...

Dus ze staan op de gang...

En dat is ook niet handig.

Wat gaat het worden, Filatelie, Fotografie, Genealogie, Koken, ... maar op een serieuzere walnoot, ik geloof dat iedereen wel eens een weekje geen zin in synthese heeft.

Als het fotograferen wordt moet je eens met Willem van Hanegem praten. :D

Synths blijft toch gaver om te bespelen dan keyboards.

Ik denk dat het een beetje begint te minderen met mij en intresses voor synths.....

ff voor de duidelijkheid, er zit net 1 uur tussen deze 2 opmerkingen.

Wie is er hier nou niet geestelijke labiel fjoesz??? :D

[EDIT]
Ow wacht, ik zou hier niet meer komen, Tja, ik ben net terug van vakantie, kan gebeuren. :doei:

Laatst gewijzigd:
Ik denk dat het een beetje begint te minderen met mij en intresses voor synths.....

De "Tyros tries" kroeg niet sluiten hé :frons:

Ik ga een simpel masterkeyboardje aanschaffen 2e hands.
met USB

en ik waag met aan de softsynths.
goeie beslissing !

ff voor de duidelijkheid, er zit net 1 uur tussen deze 2 opmerkingen.

Wie is er hier nou niet geestelijke labiel fjoesz??? :D

[EDIT]
Ow wacht, ik zou hier niet meer komen, Tja, ik ben net terug van vakantie, kan gebeuren. :doei:

Synths zijn vel gaver om te bespelen dan keyboards..
Want je kan veel en veel meer!

Maar ik heb een verschrikkelijk kleine ruimte en ik wil TE VEEL dus ik moet een keuze maken, en ik kies dan toch liever voor een goed draaiende Dualcore 2,8 met 4gb ram en een hele hoop softsynths EN een goed usb midi keyboard... en de Red Special.

Dan dat ik voor 4 synths kies, die ik steeds moet switchen als ik wat wil opnemen, en een mixer.....

Ik heb weer een track gemaakt ;)

Casio heb ik gebruikt voor de achtergrond begeleiding(alleen de piano met galm en chorus)
En de melodie speel ik met de Gitaar(Was wel even wennen want ik oefen het nummer pas sinds gister, en dat is op een les paul en die Crafter speelt NET even anders :P)

Attachments

• Fin De Siege.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 90
is niet slecht.............
maarre, als je gitaar gaat spelen, dan moet je naar gitaarforum.

:mega:, ow nee, frisje.

Ik heb weer een track gemaakt ;)

Casio heb ik gebruikt voor de achtergrond begeleiding(alleen de piano met galm en chorus)
En de melodie speel ik met de Gitaar(Was wel even wennen want ik oefen het nummer pas sinds gister, en dat is op een les paul en die Crafter speelt NET even anders :P)

Ik blijf nog wel toetsen spelen natuurlijk, maar de synths gaan alleen de deur uit(op de Juno na)

Bijgevoegde bestanden:
mp3.gif
Fin De Siege.mp3‎ (1,39 MB, 6x gelezen)

Pfff, Nu kan ik zelf kaas gaan kopen :erm:

Leuk 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back