Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dan moet je daar eigenlijk ook niet aanzitten... tenzij het echt een gitaar uit een hogere prijsklasse is...

maar idd, synths... waar blijft je nieuwe synth track? :dj:

Gitaar was 150$ in totaal!(90 voor de gitaar + 60 voor nieuw binnenwerk voor Tremolo).

Nieuwe synth track komt er binnenkort aan! ;)

Ik blijf nog wel toetsen spelen natuurlijk, maar de synths gaan alleen de deur uit(op de Juno na)

Tyros,

Aan alles is te merken dat je maar een erg korte spanningsboog hebt.
Je tracks zijn kort, afgeraffeld en meestal gaan ze samen met de zin: "ik heb er maar 1 uurtje aan gewerkt" . Je begon hier met keyboard tracks te plaatsen (op de Tyros 2), dat werd snel vervangen door synth dingen, want je vond dat synths toch veel beter was dan een keyboard. In korte tijd kocht je een aantal brakke synths waarvan er eentje al eeuwen in reparatie is en nu een maanje of 2 later worden de synths ook weer in de ban gedaan voor een gitaar.

Ik vrees dat je je zelf de tijd niet gunt om ergens iets van te maken. Ik denk dat je over een tijdje die gitaar ook weer terzijde legt en weer iets anders gaat doen. Je was bezig aan een studio. Je wilde al ik weet niet wat investeren. Je kocht een p.a. set (van bedenkeleijke kwaliteit), want je ging zelfs optreden met een bamd of met de synths. Horen we ook niets meer van.

Bradley : pak nu gewoon een ding op. Maakt niet uit wat en ga daar eens een jaar of wat mee aan de slag. Dit wordt een gebed zonder einde. Dadelijk kom in aanraking met een saxafoon of zo en ga je ineens jezelf daarop concenteren.

Kijk nu heb je de gitaar ontdekt. Neem lessen. Ga muziek leren lezen. En pak dat op. Een gitaar is een mooi instrument waar veel mee mogelijk is. Maar nogmaals spring niet van de hak op de tak.

Paul

Kijk nu heb je de gitaar ontdekt. Neem lessen. Ga muziek leren lezen. En pak dat op. Een gitaar is een mooi instrument waar veel mee mogelijk is. Maar nogmaals spring niet van de hak op de tak.

Goeie tip, maar ik zie het niet 1-2-3 gebeuren :D

Ik haat lessen.
Ik heb een heel fijn programma op de computer genaamd Guitar Pro 5 ik kan daar door nu al flink uit de voeten met de gitaar(Nog niet echt soleren, maar dat komt).

maar goed ONTOPIC: SYNTHS VERDOMME :D

Heb een prijs verlaging van 50% ingelast op de DX-27s en van 100euro op de DX-7.

Misschien de DX-7 verkocht!

Nouja, niet zo zeer dat ik ze echt haat of zo..
Maar ik heb niet echt heel veel geduld, en ik leer liever zelf dan dat iemand het mij leert!..

Foeke pot?:P

@ 6:

Ik heb ook niet heel veel geduld met mezelf inderdaad, ik heb het wel... maar als iets na 10-15 minuten niet lukt(Ik noem een melodie lijn instuderen) dan stop ik:D

Lekkere instelling dat...

Ik heb ook niet heel veel geduld met mezelf inderdaad, ik heb het wel... maar als iets na 10-15 minuten niet lukt(Ik noem een melodie lijn instuderen) dan stop ik:D

Daar moet je denk ik toch iets aan doen. Als je iets naar een hoger niveau wil brengen, gitaarspelen, geluidssynthese, maakt niet uit wat, zul je er tijd in moeten steken en je zult dingen veel moeten herhalen, ookal lukt het na 15 minuten nog niet.

Niets met geduld te maken, gewoon verwent nest.

Moet zo maar allemaal zonder moeite, werken, studeren komen.

Een beetje inzet en minder luie ingesteldheid zou je veel verder komen.

Heb nieuws voor je, niets gaat vanzelf als je wat wil kunnen om trots op te zijn

Dat snap ik, ik ben totaal niet verwend...
Ik doe ook absoluut wel vaak mijn best om wat te bereiken, maar als ik bijvoorbeeld wat moet aansluiten, en dat lukt met 15 minuten niet, dan stop ik er gewoon even mee...

Met synthese net zo, en gitaarspelen ook...
dan pak ik het met 5 minuten wel weer op daar niet van, maar dat doe ik express om niet uit mijn slof te schieten.

verwend? Hij krijgt toch geen Fenders Rhodes' en Virus TI bakken van pa en moe?
Ik zie alleen een handjevol ouwe synthjes en keyboards in zijn list

Ik heb vroeger wel heel veel van mijn pa gekregen, hoefde maar in den vingers te knippen en ik had een technics kn-5000..

Maar dat is al heel lang afgelopen dus ik ben niet meer zo verwend hoor!

nou ja... in ieder geval houd het Brad van de straat en da's al heel wat :D

doe iets in eerste plaats voor jezelf, niet omdat je zo graag bevestiging wil van anderen maar ga helemaal diep filosophisch in de materie...
als je dan iets maakt dan is het tenminste eerlijk en geen slechte lauwe copy of wat dan ook...
Ik heb vroeger wel heel veel van mijn pa gekregen, hoefde maar in den vingers te knippen en ik had een technics kn-5000..
8D :erm:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back