Hoe P.A set aansluiten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Natuurlijk kick ik daar niet op, ik verwacht gewoon dat als ik een keer een nummertje post, of als ik een keertje een vraag stel, dat er NORMAAL!!! op gereageerd word, en niet steeds van die achterlijke antwoorden die weer negatief zijn tegenover mij.

denk je dat ik daar serieus vrolijk van word?, denk je dat ik sta te dansen op de tafel als ik die berichten lees? die zo negatief zijn?, tuurlijk niet.

ik verwacht wel wat respect als ik eerlijk ben.

Ik stel een normale vraag, ik post af en toe een liedje, en toch word ik altijd afgezeken.. niemand van julie kent mij persoonlijk volgens mij...... en toch wordt er op mij gezeken!

Is dat altijd zo?
Nee..

Alleen omdat ik nu die P.A gekocht heb?

Ik volg het voor de rest toch netjes op julie bevelen of niet?

"gebruik effecten"doe ik
"koop een mixer" heb ik
"gebruik een daw"doe ik.
etc etc

bij mij ook niet, je komt een beetje over als iemand die zwaar veel aandacht te kort komt,
ik vind trouwens dat jullie allemaal minstens zo gek zijn om te reageren iedere keer :P:P:P
kap er nu mee, SF collega's , des te sneller bloeien zijn draadjes dood ! :)

zo, gelijk op de ignore lijst, hoewel ik het in het begin wel lachen vond ! :okdan:

Brad suc6 jonge !

Grootste bron van "irritatie" bij de meesten is denk ik dat ze IEDERE KEER na tips/raad, etc. gegeven te hebben je IEDERE KEER zegt er echt iets mee te doen en (eerlijk is eerlijk) in sommige gevallen gaat het even de goede kant op, maar na niet al te lange tijd is het WEER helemaal terug bij af... Dat even mbt je nummers.

Qua gear keuze gaat het vaak niet eens de goede kant op (voorbeeldje: dit topic)..

Dit maakt sommige mensen moe, melig en/of hatelijk.
Zeker als je dan na wat opmerkingen OOK nog begint te janken dat je het allemaal niet snapt WAAROM mensen je zo behandelen.

Neem aan dat je hun gevoel toch ook wel een beetje begrijpt?

Ik begrijp hun gevoel best wel, want ik haal af en toe het bloed onder de Sf leden/mods hun nagels vandaan heb ik het idee..

Maar kom op hè, ik ben 19 ben nog nieuw in Synth/studio land, moet het allemaal nog leren.

RSB.... blijf vooral weg uit mijn topics please, Je levert alleen maar commentaar op me, en ik snap best hoe dat komt... maar omdat keer op keer op keer te doen wordt zwaar irritant.

Ik denk dat je het best, om niet iedere keer hetzelfde riedeltje te krijgen, aan de slag moet gaan en vooral naar je oren te luisteren en de mogelijkheden van je daw leren kennen. Daar ben je echt veel tijd zoet mee, en resulteert in verbeteringen van wat je nu hebt gepost aan muziek. Kijk, laatst had je een stukje die je via je daw uitgewerkt had, maar klonk zeg maar hetzelfde als daarvoor. Als je dan eerst zegt aan de monitoren te gaan, en vervolgens vraagt hoe je het PA setje aansluit, schiet dat bij mensen in het verkeerde keelgat. Zo denk ik een beetje, ik post voorlopig ff geen muziek, maar ik zal wel soundcloud updaten. Ik vind trouwens wel dat mensen ook gewoon niet hoeven te reageren, als ze het niet aanstaat. Niets persoonlijks, maar dan blijft het gezellig toch?

... inmiddels 3 pagina's vol onzin en nog steeds weten we niet hoe dat onding nou precies op je PC is aangesloten ...

Hij staat via tulp naar jack aangesloten op de pc.
het is een Stereo RCA aansluiting!

Volgens mij werkt 't ietsje beter met een mixertje er tussen. Maar dat ken ik natuurlijk mis hebben.. Zelf heb ik het niet zo op een pc / synth rechtstreeks op P.A. aansluiten.

Hij staat via tulp naar jack aangesloten op de pc.
het is een Stereo RCA aansluiting!

Ah ok op die fiets. Van stereo mini-jack in je PC naar dubbel RCA op je "P.A." dus. Het zou mij ook een beetje verbazen als dat ding mono is. In de omschrijving staat inderdaad ook "stereo input" (maar nergens staat "stereo output"8)). Maargoed. Skytronic maakt wel meer monorommel, dus het zou natuurlijk kunnen.

Anyway. Als je geluidskaart goed werkt dan kan het nog maar 1 ding zijn: de kabel. Heb je die al met iets anders getest.

Maar wat hoor je eigenlijk? Alleen links, alleen rechts of hoor je L+R door allebei de speakers? In dat laatste geval lijkt je toch echt een mono "P.A." te pakken te hebben.

Ik ben niet diep en diep triest.

Luister flappie, IK zeg je NERGENS dat JIJ triest bent (hoewel ik dat wel begin te vinden), ik zeg dat HET triest is; we steken er zoveel tijd in met zn allen, en er wordt gewoon niets mee gedaan, dat is het trieste vh hele verhaal. Maar jij leest zowiezo niet begrijpend, en echt ALLEEN wat je zelf wilt lezen.

De enige die in en in triest is, ben jij omdat je constant met je achterlijke opmerkingen op mijn threads reageert terwijl ik verdomme alleen maar wat vraag.. En dan zeggen dat er bij mij iets niet in me schedel klopt.

Ik probeer je te triggeren, zodat je in elk geval reageert, dat werkt meestal wel bij types met een betonnen plaat voor hun kop ter grootte van de Hooverdam. Het mooie is dat jij vindt dat je alleen wat vraagt, wat technisch ook zo is. Alleen je vraagt wel aan andere mensen of je nou op je linkerbil, of je rechter bil moet krabbelen, want je hebt immers jeuk. Je vraagt werkelijk ALLES wat anderen gewoon zelf uitzoeken (waar je trouwens veel meer aan hebt). Gek he, dat het soms een beetje gaat irriteren als iemand continue vraagt; moet ik hier linksaf? en bij elke: JA! zn stuur een zwiep naar rechts geeft. en als je vind dat dat niet zo is, ik trek zo even 20 topics van je open om de feiten op een rijtje te zetten hoor...
Je lijkt wel een wijf man. A zeggen, en B doen, en alles met de logica van een bosbes. het slaat allemaal nergens op. dus naar mijn idee spoor je niet nee. sorry dat ik een mening heb, en die hier even neerleg, maarja, tis een forum: jij mag achterlijke vragen posten, en ik mag er achterlijk op reageren.

Post ik een eigen track, is het niet goed.
Laat ik me 2 weken niet zien op het forum, en post ik iets. is het niet goed.
Het gaat er niet om dat je je 3 weken niet laat zien, het gaat erom of je wat doet met de tips die je worden gegeven, het antwoord kennen we al.
En zolang je alles maar blijft negeren, zullen mensen zich eraan blijven ergeren! Net zo lang tot je hier ook iemand bedreigd, en je hier ook wordt gekicked.

wat wil je van me? schreef:
Geloof me, ik hoef je ook echt niet beter te kennen dan dit. Dit is best zo.

sorry voor mijn taal gebruik schreef:
Ik vind je taalgebruik nog vrij mild hoor, ik ben in Den Haag opgegroeid...ben wel wat gewend.
Maar ga je mond maar preventief spoelen, schelm! schavuit!
Ik mag als noob en als eigenwijze 19jarige niet gewoon wat vragen stellen op een forum???
Tuurlijk mag dat, maar kijk niet raar op als iemand je digitaal midden in je smoel rochelt nadat je voor de 754e keer dezelfde domme josti-vraag hebt gesteld. Het heeft niets met N00b zijn te maken, het is een bepaalde laksheid die als een deken over je heen gesluierd ligt. Je durft wel met een grote bek antwoorden te eisen, maar hebt volgens mij in je leven nog geen kwartier in een boek/ internet gelezen hoe iets zou moeten...het is maar vragen vragen en nog eens vragen. Volgens mij ben je gewoon een levensn00b die gewoon een flinke trap in zn ballen moet krijgen zodat ie doorheeft dat dit niet werkt. En ook na de 52e oorwassing heb JIJ nog steeds het idee dat ik dit puur doe om JOU als persoon af te zeiken. das echt niet zo.Ik wilde je echt wel helpen hoor, maar je bent gewoon echt een verloren zaak.

De lol is; je bent nu al van hoeveel? minimaal 2 fora afgeflikkerd. Komt dat ook door mijn domme opmerkingen? Iedereen is gek behalve jij. Het ligt altijd aan iemand anders, nooit aan jezelf. Is echt heel de wereld tegen je? Of doe je gewoon een beetje lomp?? En moet je je dan niet (om wat meer geaccepteerd te willen worden op een forum, of samenleving) een heeeeeeel klein beetje aanpassen?

Ik kan me niet voorstellen dat jij op school of op je werk anders behandeld wordt dan hier. dus tsja....

Ik wil je toch nog wel even wat succ6 wensen met je hobby, want je zult het echt nodig hebben.

Succ6 knul!

x Robert

Ah ok op die fiets. Van stereo mini-jack in je PC naar dubbel RCA op je "P.A." dus. Het zou mij ook een beetje verbazen als dat ding mono is. In de omschrijving staat inderdaad ook "stereo input" (maar nergens staat "stereo output"8)). Maargoed. Skytronic maakt wel meer monorommel, dus het zou natuurlijk kunnen.

Anyway. Als je geluidskaart goed werkt dan kan het nog maar 1 ding zijn: de kabel. Heb je die al met iets anders getest.

Maar wat hoor je eigenlijk? Alleen links, alleen rechts of hoor je L+R door allebei de speakers? In dat laatste geval lijkt je toch echt een mono "P.A." te pakken te hebben.

Ik hoor L+R door allebei de speakers.

Maar.....
Ik heb maar 1 tulp naar jack er in zitten(dat hoort lijkt me).

Het gekke is, Als ik de Korg M3 er inprik rechtstreeks in kanaal 1(jack ingang) dan is die wel stereo!

Luister flappie, IK zeg je NERGENS dat JIJ triest bent (hoewel ik dat wel begin te vinden), ik zeg dat HET triest is; we steken er zoveel tijd in met zn allen, en er wordt gewoon niets mee gedaan, dat is het trieste vh hele verhaal. Maar jij leest zowiezo niet begrijpend, en echt ALLEEN wat je zelf wilt lezen.

Ik mag als noob en als eigenwijze 19jarige niet gewoon wat vragen stellen op een forum???
Tuurlijk mag dat, maar kijk niet raar op als iemand je digitaal midden in je smoel rochelt nadat je voor de 754e keer dezelfde domme josti-vraag hebt gesteld. Het heeft niets met N00b zijn te maken, het is een bepaalde laksheid die als een deken over je heen gesluierd ligt. Je durft wel met een grote bek antwoorden te eisen, maar hebt volgens mij in je leven nog geen kwartier in een boek/ internet gelezen hoe iets zou moeten...het is maar vragen vragen en nog eens vragen. Volgens mij ben je gewoon een levensn00b die gewoon een flinke trap in zn ballen moet krijgen zodat ie doorheeft dat dit niet werkt. En ook na de 52e oorwassing heb JIJ nog steeds het idee dat ik dit puur doe om JOU als persoon af te zeiken. das echt niet zo.Ik wilde je echt wel helpen hoor, maar je bent gewoon echt een verloren zaak.

De lol is; je bent nu al van hoeveel? minimaal 2 fora afgeflikkerd. Komt dat ook door mijn domme opmerkingen? Iedereen is gek behalve jij. Het ligt altijd aan iemand anders, nooit aan jezelf. Is echt heel de wereld tegen je? Of doe je gewoon een beetje lomp?? En moet je je dan niet (om wat meer geaccepteerd te willen worden op een forum, of samenleving) een heeeeeeel klein beetje aanpassen?

Ik kan me niet voorstellen dat jij op school of op je werk anders behandeld wordt dan hier. dus tsja....

Ik wil je toch nog wel even wat succ6 wensen met je hobby, want je zult het echt nodig hebben.

Succ6 knul!

x Robert[/QUOTE]

Ik doe lomp, en ik denk ook dat veel mensen tegen mij zijn, dat laatste is maar een gokje omdat ik nergens geaccepteerd ben.

Ze denken op mijn werk dat ik autistisch ben(zwaar) en dat ik gehandicapt ben. etc

Waarom koop je niet en leuke goedkope interface, ik heb een EMU 0404 en die werkt wel prettig voor thuis. Was ook helemaal neit duur, iets van 100/120 euro dacht ik. Heb je waarschijnlijk ook niet meer zoveel gedoe met verloopjes. Ik heb vroeger vaak ervaren dat die heel snel kapot gaan.

feature_1.jpg

Ik doe lomp, en ik denk ook dat veel mensen tegen mij zijn, dat laatste is maar een gokje omdat ik nergens geaccepteerd ben.
Ze denken op mijn werk dat ik autistisch ben(zwaar) en dat ik gehandicapt ben. etc

Ik doe ook lomp, maar bewust, en het intereseert me ook geen ruk (meer) van wat anderen van me vinden. (behalve als Unic me beledigd :D, dan vind ik het wel heeeeel erg) Ik ben OOK anders dan anderen, en daar is niets mis mee, sterker nog, het is HEERLIJK, dus laat dat zo.
Maar als je zoveel tegengas krijgt, moet je je toch eens afvragen waar dat door komt.
En als mensen die je echt kennen je bestempelen als autischtisch, of zelfs verstandelijk gehandicapt, dan zou ik toch wel even mn gedrag aanpassen, tenzij je het tof vindt dat mensen je Corkey noemen.

Je kunt wel zeggen; mensen moeten me maar accepteren, maar zo werkt het niet. net als vrijheid van meningsuiting. Dat bestaat ook niet. In princiepe moet het wel zo werken, maar in de praktijk werkt het niet. als ik mn baas een hondenpijper noem, dan heb ik mn mening geuit, heerlijk vrijuit, maar ik ben wel mn baan kwijt. Dus mensen lekker laten lullen, de wereld werkt niet zo; dus wil je geaccepteerd worden, dan kun je niet als een olifant door de porseleinkast blijven denderen zoals je nu doet.
Ik zeg niet dat je Bradley aan de kant moet schuiven, en moet zijn wat anderen van je verwachten, maar om nou als een kip zonder kop door te blijven gaan terwijl je van iedereeen hoort dat het anders kan, tsja, ik heb daar mn ideeen over.

Heyyy,. da's vet man,. PA in je slaapkamer!!!! Kun je die Pipi lekker beuken!
En die brom,. die moet je gewoon laten,.. past mooi bij de ruis en de onstrakke stilo van de rest van je repertoire!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back