De enige die in en in triest is, ben jij omdat je constant met je achterlijke opmerkingen op mijn threads reageert terwijl ik verdomme alleen maar wat vraag.. En dan zeggen dat er bij mij iets niet in me schedel klopt.
Ik probeer je te triggeren, zodat je in elk geval reageert, dat werkt meestal wel bij types met een betonnen plaat voor hun kop ter grootte van de Hooverdam. Het mooie is dat jij vindt dat je alleen wat vraagt, wat technisch ook zo is. Alleen je vraagt wel aan andere mensen of je nou op je linkerbil, of je rechter bil moet krabbelen, want je hebt immers jeuk. Je vraagt werkelijk ALLES wat anderen gewoon zelf uitzoeken (waar je trouwens veel meer aan hebt). Gek he, dat het soms een beetje gaat irriteren als iemand continue vraagt; moet ik hier linksaf? en bij elke: JA! zn stuur een zwiep naar rechts geeft. en als je vind dat dat niet zo is, ik trek zo even 20 topics van je open om de feiten op een rijtje te zetten hoor...
Je lijkt wel een wijf man. A zeggen, en B doen, en alles met de logica van een bosbes. het slaat allemaal nergens op. dus naar mijn idee spoor je niet nee. sorry dat ik een mening heb, en die hier even neerleg, maarja, tis een forum: jij mag achterlijke vragen posten, en ik mag er achterlijk op reageren.
Post ik een eigen track, is het niet goed.
Laat ik me 2 weken niet zien op het forum, en post ik iets. is het niet goed.
Het gaat er niet om dat je je 3 weken niet laat zien, het gaat erom of je wat doet met de tips die je worden gegeven, het antwoord kennen we al.
En zolang je alles maar blijft negeren, zullen mensen zich eraan blijven ergeren! Net zo lang tot je hier ook iemand bedreigd, en je hier ook wordt gekicked.
wat wil je van me? schreef:
Geloof me, ik hoef je ook echt niet beter te kennen dan dit. Dit is best zo.
sorry voor mijn taal gebruik schreef:
Ik vind je taalgebruik nog vrij mild hoor, ik ben in Den Haag opgegroeid...ben wel wat gewend.
Maar ga je mond maar preventief spoelen, schelm! schavuit!
Ik mag als noob en als eigenwijze 19jarige niet gewoon wat vragen stellen op een forum???
Tuurlijk mag dat, maar kijk niet raar op als iemand je digitaal midden in je smoel rochelt nadat je voor de 754e keer dezelfde domme josti-vraag hebt gesteld. Het heeft niets met N00b zijn te maken, het is een bepaalde laksheid die als een deken over je heen gesluierd ligt. Je durft wel met een grote bek antwoorden te eisen, maar hebt volgens mij in je leven nog geen kwartier in een boek/ internet gelezen hoe iets zou moeten...het is maar vragen vragen en nog eens vragen. Volgens mij ben je gewoon een levensn00b die gewoon een flinke trap in zn ballen moet krijgen zodat ie doorheeft dat dit niet werkt. En ook na de 52e oorwassing heb JIJ nog steeds het idee dat ik dit puur doe om JOU als persoon af te zeiken. das echt niet zo.Ik wilde je echt wel helpen hoor, maar je bent gewoon echt een verloren zaak.
De lol is; je bent nu al van hoeveel? minimaal 2 fora afgeflikkerd. Komt dat ook door mijn domme opmerkingen? Iedereen is gek behalve jij. Het ligt altijd aan iemand anders, nooit aan jezelf. Is echt heel de wereld tegen je? Of doe je gewoon een beetje lomp?? En moet je je dan niet (om wat meer geaccepteerd te willen worden op een forum, of samenleving) een heeeeeeel klein beetje aanpassen?
Ik kan me niet voorstellen dat jij op school of op je werk anders behandeld wordt dan hier. dus tsja....
Ik wil je toch nog wel even wat succ6 wensen met je hobby, want je zult het echt nodig hebben.
Succ6 knul!
x Robert