Hoe P.A set aansluiten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat voor speakers zijn het?
Wat voor versterker zit erbij?

Pfff... het is een Skytronic set, geen idee welke eerlijk gezegd weet dat hij 1200watt is, en op dit moment Mono :D

Wie heeft het nou over hem bannen? Ik geef alleen aan dat ik wel kan begrijpen dat het op andere fora is gebeurt. Je hebt mijn punt niet meegekregen en leest alleen 1 woord in het stukje en dan ook nog in de verkeerde context. naja, jij vind het blijkbaar wel prettig om op iets te reageren wat er niet is. Wat is je motief?

Gereageerd in pb om topic niet te bevuilen

Paul

Ik stel toch een normale vraag?
En naar mijn weten is een P.A set met 2 satelietjes en een Subkast niet mono toch?, althans, dat hoort niet lijkt me!

Schrijf effe de typeaanduiding over van je setje/ de verpakking, dan weten we iets meer, hetgeen vaak tot relevantere antwoorden leidt.

Het enige wat ik kon vinden is:

Skytronic 178.556

Lijkt me idd een mono setje, aangezien er geen panning op de channel strips zit. Wat betreft de brom, dat heb je wel vaker bij onboard kaarten.

Lijkt me idd een mono setje, aangezien er geen panning op de channel strips zit.
Ik kan dat helaas niet opmaken uit de plaatjes (bril nodig?) Maar het zou een goede verklaring zijn.

Wat betreft de brom, dat heb je wel vaker bij onboard kaarten.
Hmmmmm, sja, Ik zou het toch gooien op beroerde kabels/ aansluiting. Een standaard brommende geluidskaart kun je niet echt verkopen, wel? Sluit de boel eens helemaal opnieuw aan met waar mogelijk vervangende kabels (aan de Speakon kabels zal het waarschijnlijk niet liggen, eerder minijack, tulpspul).

Dat is crap............geen panning......................dus als je alleen links erin prikt komt er uit beide speakers geluid?

Ik verbind hem via de Tulp uitgang met de speaker ingang van de pc, dus dat moet wel kloppen!

Dus je hebt de output van je "P.A." aangesloten op de speaker ingang van je PC? Is je PC is een speaker ofzo?:P Daar klopt dus echt geen zak van:halleluja

Probeer het nog eens. Met wat voor kabel heb je hem aangesloten? Welke output van je PC gebruik je? En welke inputs op je "P.A."?

Bijgevoegd een zinloos plaatje van een "Tulp uitgang..."8o)

Attachments

• tulip-usb.jpg
    tulip-usb.jpg
    38,3 KB · Bekeken: 100
Laatst gewijzigd:
De oplossing voor je brom is retesimpel en gewoon voor de hand liggen.
Je moet: Of de aarde van je signaal van je computer naar je setje afhalen of je moet je computer van de aarde afhalen, wat mij dan weer niet de meest slimme oplossing lijkt.

Twee van deze kastjes tussen je signaal die het lijn signaal omzetten naar een microfoon signaal en de aardlus opheffen......

http://www.new-line.nl/nl/di-box-stagecube/behringer-di-100-ultra-di_15530.htm

En, de ideeën die rondgaan over het feit dat jou setje mono is, is complete onzin.

In je sub zit er waarschijnlijk iets van een summing-mixer voor alleen het sub.
Daarbij zitten er ook 2 filters (links en rechts) bij voor het filteren van het laag, zodat je tops alleen hoog / mid krijgen.

Als niet het geval: you bought some real shit. :okdan:

Veel succes!:okdan:

wow 1200 watt in je slaapkamer?
Maar het zal wel mono zijn inderdaad. En sinds ik al mijn kabels (stroom en sound) van elkaar heb gescheiden heb ik ook minder brom.

Ja hoor, daaaaar istie weeeeeer!

Mag ik alle mensen even hieraan herinneren? :eureka:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=127071&highlight=skytronic

RSB heeft gewoon gelijk. tis diep en diep triest.
Bradley, geef het op, en ga net als deze kids iets nuttigs doen man.

Als je nog niet eens een handleiding kan lezen die wordt meegeleverd, maar i.p. daarvan al je vragen weer eens op t forum smijt, dan klopt er echt iets niet in je schedel hoor.=(

@ Unic: LAAT ME MET RUST! :D

Attachments

• 2327330940_b5c0abea50.jpg
    2327330940_b5c0abea50.jpg
    100,7 KB · Bekeken: 99
Mijn Paashaas, wat doe je =(

RSB heeft gewoon gelijk. tis diep en diep triest.
Bradley, geef het op, en ga net als deze kids iets nuttigs doen man.

Ik ben niet diep en diep triest.
De reden dat ik deze vraag stel is omdat er geen handleiding bij zat, althans deze kreeg ik er niet bij geleverd.

De enige die in en in triest is, ben jij omdat je constant met je achterlijke opmerkingen op mijn threads reageert terwijl ik verdomme alleen maar wat vraag..

En dan zeggen dat er bij mij iets niet in me schedel klopt.

Denk ff na rubbah voordat je gaat lopen(sorry) kankeren tegen mij, want ik ben het eerlijk gezegd een beetje zat met je.

Post ik een eigen track, is het niet goed.

Laat ik me 2 weken niet zien op het forum, en post ik iets. is het niet goed.

Heb ik een P.A set gekocht en stel ik er een vraag over op het forum, is het niet goed.

wat wil je van me?, je loopt alleen maar tegen mij te zeiken, en commentaar te leveren op me, terwijl je mij persoonlijk niet eens kent.

sorry voor mijn taal gebruik, maar ik word je nu wel een beetje zat eerlijk gezegd.

Ik mag als noob en als eigenwijze 19jarige niet gewoon wat vragen stellen op een forum???

Sorry voor die reactie van net hoor, maar ik word het gewoon zat, het is altijd Tyros dit/Tyros dat/Tyros mag dit niet/Tyros mag dat niet, Er zijn zelfs mensen(zal geen namen noemen) die mij genoeg prive berichtjes hebben gestuurd, en die het moeilijk vinden om prive en forum gescheiden te houden blijkbaar, Waardoor het voor mij ook niet veel fijner wordt!

Sorry voor die reactie van net hoor, maar ik word het gewoon zat, het is altijd Tyros dit/Tyros dat/Tyros mag dit niet/Tyros mag dat niet, Er zijn zelfs mensen(zal geen namen noemen) die mij genoeg prive berichtjes hebben gestuurd, en die het moeilijk vinden om prive en forum gescheiden te houden blijkbaar, Waardoor het voor mij ook niet veel fijner wordt!

Ok ik had me voorgenomen om je op mn negeerlijst te zetten en te laten staan maar kon het toch niet laten je er weer af te halen, kun je me nou precies uit leggen wat jij precies verwacht van het Synthforum en het SFpubliek? Dat er iest teveel op de man wordt gespeeld met je kan ik alleen maar toegeven, ben er zelf ook schuldig om, maar WAT wil je nou precies? Dat is mij na al die topics van je nog steeds niet duidelijk. Kick je erop dat mensen je aanvallen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back