Hoe P.A set aansluiten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maarehh

Kan je het niet gewoon aan je baas vragen? Neem aan dat je die PA ook daar hebt gekocht? Of een andere collega aangezien je baas denkt dat je gehandicapt en autitisch bent?

al dat kinderachtige gedoe hier op het forum schiet je uiteindelijk ook niks mee op ...

Ik heb het aan mijn baas gevraagd, die zou gaan zoeken voor een tulp naar stereo minijack.

Hij heeft niet gezocht voor me, en ik zit nu nogsteeds met dat Mono geluid!

Afhankelijk van andere..

Attachments

• soldeerstation.jpg
    soldeerstation.jpg
    19,9 KB · Bekeken: 110
Ik heb het aan mijn baas gevraagd, die zou gaan zoeken voor een tulp naar stereo minijack.

Hij heeft niet gezocht voor me, en ik zit nu nogsteeds met dat Mono geluid!

dit is gewoon logica 101.
je weet hoe een tulp stekker er uit ziet? zo nee, zoek het op.
je weet hoe een minijack er uit ziet? zo nee, zoek het op.
denk er een kabel tussen. en ga dan kijken bij de kabels.

tsja...
maargoed, dit is echt zo simpel. kom op Bradley! even logisch nadenken! hier hoef je geen wetenschapper voor te zijn. je bent oud genoeg om zelf uit te vinden wat voor een kabel dit is . onderneem iets, laat het niet van anderen af hangen.

verder: waarom heb je in godsnaam een P.A. set gekocht voor in huis? haat je je buren? :D en erger nog, waarom het slechtste van het slechtste? als ik jou was zou ik hem terug brengen naar de winkel, eventueel doorsparen en je geld iets verstandiger uitgeven.

haai Roland:) nou, wie weet. misschien koop ik ook wel een P.A. set voor thuis:P

nee, serieus. ik zou een set instap monitor speakers aanschaffen, een midi interface en wellicht een paar workshops volgen. een aantal jaren geleden heb ik ook wat workshops gevolgd en heb hier heel veel van opgestoken. die kennis blijft je altijd bij

dit is gewoon logica 101.
je weet hoe een tulp stekker er uit ziet? zo nee, zoek het op.
je weet hoe een minijack er uit ziet? zo nee, zoek het op.
denk er een kabel tussen. en ga dan kijken bij de kabels.

Ik weet hoe tulpstekkers er uit zien.

Ik heb nu een Tulp naar Minijack.
Maar die is mono!

En het slechtste van het slechtste vind ik niet...

Althans, als ik Logitech Z-2300 speakers gewend ben, kan het altijd slechter he!

En ik heb ze vergeleken met de HK Lucas set, En ik vond de Skytronic beter klinken:D

haai Roland:) nou, wie weet. misschien koop ik ook wel een P.A. set voor thuis:P

nee, serieus. ik zou een set instap monitor speakers aanschaffen, een midi interface en wellicht een paar workshops volgen. een aantal jaren geleden heb ik ook wat workshops gevolgd en heb hier heel veel van opgestoken. die kennis blijft je altijd bij

Workshops... hmm, Ja dat is best een idee ja.
Zal er eens naar informeren op mijn werk!

Op mijn werk ben ik degene die altijd workshops moet geven over Cool Edit(althans, over het standard simpele opnemen)

Ik weet hoe tulpstekkers er uit zien.

Ik heb nu een Tulp naar Minijack.
Maar die is mono!

Wat ik me dan afvraag is waar je zo'n exotisch kabeltje vandaan hebt gehaald:P Ik probeer er een gangbare toepassing voor te bedenken, maar dat lukt me niet8o)

Ik probeer er een gangbare toepassing voor te bedenken, maar dat lukt me niet8o)

Sommige s/pdif aansluitingen op laptops zijn minijack, misschien is ie daarvoor? Dat is zo ook ongeveer het enige dat ik kan bedenken dat een mono minijack naar tulp nodig zou kunnen hebben.

Zoiets?
HQM-240.jpg

Of echt een enkele tulp naar een mini-jack?

Ik heb in mijn kabel-spaghetti-berg ook nog wel een enkele tulp naar een (grote) jack, maar die zie je niet vaak en lijkt me ook niet echt HEEL vaak op voorraad bij een muziek zaak?

Zoiets?

Ik heb in mijn kabel-spaghetti-berg ook nog wel een enkele tulp naar een (grote) jack, maar die zie je niet vaak en lijkt me ook niet echt HEEL vaak op voorraad bij een muziek zaak?

Mjah die zie je op zich wel veel vaker tegenwoordig; al die meuk van MFB moet je met mono minijackjes aansluiten.

Zoiets?
HQM-240.jpg

Die heb ik inderdaad Zoid!.
Dubbele Tulp naar Mini Jack.

Die 2 streepjes staat dat voor stereo?, want ik zal dan even kijken of ik 1 of 2 streepjes heb.

EDIT: heb slechts 1 streepje

Apart.. maar waarschijnlijk ook gelijk de oorzaak..

Probeer eens zo'n zelfde kabel, maar dan met 2 streepjes. Zou moeten schelen, volgens mij.

Het heeft 5 pagina's geduurt, maar daar zijn we dan hoor. Sjongejonge...

Is dat serieus alles?:D
Shìììììt, Als ik dat had geweten had ik julie niet lastig gevallen met deze vraag, sorry guys!

Wel,,,, hier hebben we weer met verbazing zitten lezen.
Geweldig draadje 8D

sucks.gif

:slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back