Een nieuwe winkel...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zou iets anders beginnen, iig geen muziekwinkel.
Is een leuk romantisch idee hoor dat wel,

Maar besef je wel dat de kans dat je binnen een jaar de deur sluit met een flinke schuld inmens is.

De kans dat dingen misgaan in het leven is uiteraard altijd aanwezig maar daar zouden mensen minder snel aan toe kunnen geven.
Neem bijvoorbeeld niet altijd de save way in life maar durf risico's te lopen en ontdek nieuwe paden. :kroon:

Het starten van een eigen onderneming is een belangrijke stap in iemands leven.
Je hebt een goed plan nodig om te zorgen niet in de financiële problemen te komen en vergeet je back-up plan niet.

Er zijn een hoop mensen om daarbij te helpen al zal je wel moeten zorgen dat je deze mensen benaderd en verteld dat jij hulp goed kan gebruiken en waardeert.
(net als mijn topic me weer kan helpen op het kamer in kamer bouwen probleem.)

Iedereen heeft een droom, een passie, een kans. (zeker in NL)
Ga ervoor, doe het gewoon!

Iemand zei:

"Ability is what you're capable of doing.
Motivation determines what you do.
Attitude determines how well you do it."

Dat vond ik een mooie om te onthouden. :okdan:

Koffietijd :koffie: :peukie:

Ik hoop dat het wat word! Dan kan ik er misschien ook nog een iets bestellen.
Tip: zet heel veel product informatie op de webshop, en laat mensen een Recentie schrijven.

Goed initiatief! Veel succes!

zo dat is weer ff lang geleden.

Veel gedoe met subsidies gehad maar zoals het er nu uitziet kunnen we binnenkort van start. (2e kwartaal dit jaar open)

Aangezien ik van informatie voorzien ben en verder geen reclame mag maken op het forum mag deze draad gesloten worden.

Ik hoop dat jullie allemaal een keertje langskomen mocht je in de buurt zijn, de koffie wordt iig heerlijk :okdan:

Aangezien ik van informatie voorzien ben en verder geen reclame mag maken op het forum mag deze draad gesloten worden.

Link in je signature mag toch wel? Ik wil die webstek ook wel eens zien als die af is. :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back