Wie bouwt er in Nederland midi toepassingen?

ArtsMusic

Ingeburgerd
Hallo allemaal,

Ik heb een specifieke MIDI-toepassing nodig die niet commercieel verkrijgbaar is (niet zoals ik dat wil in ieder geval). Ik heb dus besloten dat deze gebouwd moet worden. Ik ben zelf niet zo handig, en er is ook een klein beetje budget (met nadruk op klein beetje)... Is er iemand op het forum aanwezig die weet wie in Nederland dit soort dingen zou kunnen bouwen in opdracht?

Het gaat om een lampjes-metronoom. Dus er moet een MIDI-input op, een paar lampjes in, en dan moet ie reageren op specifieke midi noten. There's a lot more to it, maar ik houd het hier even kort. Niet heel ingewikkeld dus.

Ik heb em nodig over ongeveer 2 weken dus er is ook nog es een beetje haast bij (anders zou ik het zelf proberen).

Iemand een idee?

2 weken is wel heel kort ...

Wat moet het precies doen, want je uitleg kan ik me niet direct iets bij voorstelen

hee bas!

er is een bedrijfje wat speciaal voor theaters dit soort gekke custom oplossingen bouwt. ik zal even zoeken naar de naam vanavond...

Klinkt als een arduino project. Zoeken op een arduino forum of naar mensen die daar handig mee zijn zou kunnen helpen.

Hoi Paul Matthijs en de rest :)

Bedankt voor de tips, vooral Showworks ziet eruit als precies het bedrijf wat ik nodig heb!

Ondertussen ben ik toch zelf thuis wat gaan knutselen, en met wat open source software en een Padkontrol heb ik een werkende licht-metronoom aan de gang gekregen...

Binnenkort de eerste repetities, eens even kijken hoe die padkontrol zich houdt, of dat ik toch richting Showworks moet...

(als er iemand geinteresseerd is om te weten hoe die padkontrol oplossing werkt zal ik em later wel even uittypen...)

Als het geen probleem is dat de lampjes op een beeldscherm worden weergegeven zou je ook een software toepassing kunnen overwegen. Afhankelijk van je specifieke eisen zou dit vrij eenvoudig/snel kunnen worden gemaakt. Maar misschien dat zoiets wel al bestaat.

Back