pannenkoek die 800 euro als beginbod vraagt voor een Crumar Stratus

Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd maar een hoge vraagprijs valt niet onder de noemer "bedriegen". Ieder is vrij om te beslissen of hij/zij dat bedrag er voor over heeft. En ik kan me ook niet voorstellen dat je zoiets als een impuls aankoop doet.

Daarom ook dat ik het woord "bedrieger" gebruikte en niet "pannenkoek die teveel geld vraagt". Iedereen is vrij een vraagprijs te bepalen, daar reageer ik verder niet op. Het ging mij om échte bedriegers, genre een CS80 voor 2000€ met gejatte plaatjes en Western Union betaling en in het beste geval krijg je dan 5 bakstenen.

Ja, maar dan ben je ook een pannenkoek als je daar intrapt ;)

Daarom ook dat ik het woord "bedrieger" gebruikte en niet "pannenkoek die teveel geld vraagt".
Misverstand van mijn kant.
Ik had niet gekeken wie nou wat had gepost en dacht even dat jij een enorm hoog bedrag had geboden. Maar dat was Timar...

Ik vind het trouwens wel vervuiling van de markt als er steeds meer mensen met zulke absurde vraagprijzen komen, dat nodigt alleen maar meer mensen uit om dat ook te doen.

en die mensen denken dan dat ze handelaren zijn ( en dat die synth dus "in de lift zit "), geven dan ook zoveel voor de synth van een andere, die ook denkt dat ie handelaar is en dat die prijzen "normaal " zijn etc etc, en zo gaan de prijzen omhoog

Bedoelt hij geen 80,00 euro??:D

Kort samengevat, mocht je een kutte italiaanse organsynth willen, voor minstens 800 euro, sla je slag! (en ja ik weet dat dat ding niet zo heel kut is, maar zeker geen 800 euro plus waard)

Cheers![/QUOTE]

Bedoelt hij geen 80,00 euro??:D

Kort samengevat, mocht je een kutte italiaanse organsynth willen, voor minstens 800 euro, sla je slag! (en ja ik weet dat dat ding niet zo heel kut is, maar zeker geen 800 euro plus waard)
de DS 2 was anders ook behoorlijk 'zo zo'...

DSC01267_000.JPG

de Spirit was dan wel weer erg geinig...

2444844366_f6a4bfacca.jpg

ho, ho, de ds2 is my all time favorite, zeker z'n , veel te lage, prijs waard.
nice grip, lekkere sound, geweldige looks. en dat voor zo'n 600+
heb zelf ook een trilogy gehad, echt dan liever die , miskende, ds2
de spirit is financieel wel erg overgewaardeerd, maar dat komt natuurlijk ook door de zeldzaamheid en de vage moog connectie die hem omgeeft.
ds2, je moet hem geprobeerd hebben, al is het maar 1 keer in je leven. ( of was dat campari ?)

de ds2 ken ik eigelijk niet maar die is vrij standaard kwa opbouw
die spirit heeft wel maffe modulatie foefjes en dat vind ik wel tof

ik bedoel ik heb liever een octave cat of arp oddy dan 2 minimoogs

en, geen "pantzer gefuhl", gehad. lekker massieve hardware, "zum greifen bereit", en dan die resonantie bijna vol d'r tegenaan, "drei oder vier klankwellen zusammen",
gaan met die banaan......?, niet ?

de DS 2 was anders ook behoorlijk 'zo zo'...

DSC01267_000.JPG

de Spirit was dan wel weer erg geinig...

2444844366_f6a4bfacca.jpg

ds2 konk keertje kopen voort zelfde bedrag as waark mn mc 202 voor kocht ..egt jammerdatk niet gedaan heb..
sitoch eenn beste dikkerd

en, geen "pantzer gefuhl", gehad. lekker massieve hardware, "zum greifen bereit", en dan die resonantie bijna vol d'r tegenaan, "drei oder vier klankwellen zusammen",
gaan met die banaan......?, niet ?
ach so jah aber aber...

nou ja wat mij nutuulk wel aanstaat is dat ie 2 oscs, 2 envs en zelfs 2 lfo's heeft!

Ik denk zo,.. als ik m nu nodig heb,.. omdat,. uhh,.. nou ja,.verzin maar een reden,.. en ik ben een rijke producer,.. dan koop ik dat ding nu! Boeiend wat t kost!
Nog sterker,.. Ik bel die dude en zeg m dat ie nog 100 extra krijgt als ie er nu mee in de taxi springt om m te brengen!
De kleine financiele middenmoot daarentegen,. zoals ondergetekende,.. ja,.. die hoeft m dan alleen maar niet te kopen ofzo!
Maar om r nou over te gaan klagen dat die dude twee bankies meer vraagt als wat gangbaar is? Da's toch wat flauw,..
En was er niet een verzameldraad voor pannenkoeken op marktplaats ofzo?

leipoos !
look what they've done to my baby ds2..

Back