Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd maar een hoge vraagprijs valt niet onder de noemer "bedriegen". Ieder is vrij om te beslissen of hij/zij dat bedrag er voor over heeft. En ik kan me ook niet voorstellen dat je zoiets als een impuls aankoop doet.
Misverstand van mijn kant.Daarom ook dat ik het woord "bedrieger" gebruikte en niet "pannenkoek die teveel geld vraagt".

Ik vind het trouwens wel vervuiling van de markt als er steeds meer mensen met zulke absurde vraagprijzen komen, dat nodigt alleen maar meer mensen uit om dat ook te doen.

de DS 2 was anders ook behoorlijk 'zo zo'...Bedoelt hij geen 80,00 euro??
Kort samengevat, mocht je een kutte italiaanse organsynth willen, voor minstens 800 euro, sla je slag! (en ja ik weet dat dat ding niet zo heel kut is, maar zeker geen 800 euro plus waard)
ik heb hem (ooit) geprobeerd en daar mijn mening op gebasalteerd...ds2, je moet hem geprobeerd hebben, al is het maar 1 keer in je leven. ( of was dat campari ?)
de DS 2 was anders ook behoorlijk 'zo zo'...
![]()
de Spirit was dan wel weer erg geinig...
![]()
ach so jah aber aber...en, geen "pantzer gefuhl", gehad. lekker massieve hardware, "zum greifen bereit", en dan die resonantie bijna vol d'r tegenaan, "drei oder vier klankwellen zusammen",
gaan met die banaan......?, niet ?