Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en na bovenstaande bericht kan ik wel naar pagina 14, maar zie ik alleen mijn berichtje, dus was 14 überhaupt leeg....

Ja, die link ken ik wel gewoon. Maar het gaat mij erom om dan een nieuwe pagina aan te maken zodat ik weer het nodige kwijt kan. 6 heeft me destijds ermee geholpen dacht ik.

:dj:
een nieuwe pagina die je dus alleen nodig hebt wanneer je een 2e dropbox account gaat aanmaken en niet het huidige acount gaat uitbreiden dus (want anders zou je gewoon kunnen blijven toevoegen aan de reedsch bestaande page nutuulk) kan je nu zelluf doen...

zorg nu eerst maar ff dat je idd nieuwe releases hebt en zodoende ontopic kan blijven in je eigen thread :geslaagd:

Een nieuw nummer uit de studio, met de apparaten:

Korg Microstation, Akai Miniak, Yamaha CS2X. De drums en geforceerde vocals zijn van Magix. Ook gemixed op Magix. Komt overigens niet op een van de albums waar ik mee bezig ben.

Attachments

• Phochos - Polyzer.MP3
    6,1 MB · Bekeken: 90
hey phooch, wanneer komt er eens een samenwerking met smackos? :okdan:

hey phooch, wanneer komt er eens een samenwerking met smackos? :okdan:

Zal het van de week eens aan hem voorstellen.:eureka:

Ga vandaag een opnamen maken met alleen de Korg Kaossilator 2 en de MonoTron Delay erbij. Zal het resultaat morgen op de site zetten.:okdan:

Een nieuw nummer uit de studio, met de apparaten:

Korg Microstation, Akai Miniak, Yamaha CS2X. De drums en geforceerde vocals zijn van Magix. Ook gemixed op Magix. Komt overigens niet op een van de albums waar ik mee bezig ben.

Klinkt lekker fris in ieder geval.

Een eerste compositie uitgevoerd met de Kaossilator 2 met de ingebouwde sequencer.

Phochos - Kaossilator2-01

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-01.MP3
    2,9 MB · Bekeken: 89
Phochos - Kaossilator2-02

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-02.MP3
    2,8 MB · Bekeken: 83
Phochos - Kaossilator2-03

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-03.MP3
    3,4 MB · Bekeken: 91