[Jazzy] Relaxing Infusion

Bartology

Big member
Nieuw trekje.
Gebruik gemaakt van de Roland Fantom G en de Yamaha S90XS

Enjoy,
Bart

Attachments

• Relaxing Infusion.mp3
    4,3 MB · Bekeken: 86
aaah, lekker.
Zwoele vibraties.
Leuk weer iets van je te horen Bart.

super groove, lekkere sounds. Een breakje erin zou ik nog mooi vinden, zodat je van je 2-akkoordenprogressie wegkomt.

nice! Very relaxing, I think about sunshine in the evening :) when listening, thanx

Lekker chill deuntje, fijne subtiele bass riff. Break zou idd wel erg fijn zijn, dat maakt het nummer gelijk een stuk spannender (stop er eens een Dmaj7 akkoord in). De sounds zijn lekker, maar het totaalbeeld wordt naar mijn smaak soms net even iets te cheezy; een fijne volle warme pad op een paar plekken zou mooi zijn (ik hoor er af en toe een met vlagen, stop 'm eens vol en breed in een break!).

Maar verder erg lekker chill deuntje, weer een echte Bartology :)

Lekker chill deuntje, fijne subtiele bass riff. Break zou idd wel erg fijn zijn, dat maakt het nummer gelijk een stuk spannender (stop er eens een Dmaj7 akkoord in). De sounds zijn lekker, maar het totaalbeeld wordt naar mijn smaak soms net even iets te cheezy; een fijne volle warme pad op een paar plekken zou mooi zijn (ik hoor er af en toe een met vlagen, stop 'm eens vol en breed in een break!).

Maar verder erg lekker chill deuntje, weer een echte Bartology :)

Jep, mee eens.

Lekker relaxerend muziekjen 8)

Back