Ronaldoz
Ouwe rot
Misschien kick routen naar clap, met compressor instellen zoals je em lekker vind samen. Clap routen naar een channel / insert met (noise) gate en bv. white noise (of gek filter ofzo) en zodat die alleen te horen is, wanneer de clap komt.
Slaat nergens op verder, maar ik wou bij onderstaand stukje een clap noisy krijgen.
PS. om die snap te krijgen van de clap, moet je rekening houden met de volume envelop. Ik zet vaak de clap een klein stukje later dan de kick. Dan lijkt het alsnog allebei tegerlijk, maar hoor je de snap van de clap nog, zonder dat de kick die direct weg drukt. Zeker met sidechain. Je zei dat je dat niet oke kreeg zo, maar dat moet zo wel lukken.
Probeer gewoon veel met sidechain, volume envelopes van de clap en eq.
Slaat nergens op verder, maar ik wou bij onderstaand stukje een clap noisy krijgen.
PS. om die snap te krijgen van de clap, moet je rekening houden met de volume envelop. Ik zet vaak de clap een klein stukje later dan de kick. Dan lijkt het alsnog allebei tegerlijk, maar hoor je de snap van de clap nog, zonder dat de kick die direct weg drukt. Zeker met sidechain. Je zei dat je dat niet oke kreeg zo, maar dat moet zo wel lukken.
Probeer gewoon veel met sidechain, volume envelopes van de clap en eq.
Attachments
Laatst gewijzigd:

.