vakantie zonder gear

patrickpincher

sound hunter
... vertrek een weekje naar Turkije, en sleur toch maar weer enkele handleidingen van synths + full manual van reason mee om lekker uit te pluizen aldaar in de zon en op het strand.

... is dit nu een afwijking, ... of zijn er nog gelijkgestemden die "een week zonder" niet echt kunnen missen.

Ik maak rustig een week geen muziek. Ik heb al bijna 14 dagen niks gemaakt, maar wel gitaar gespeeld dan.

Beetje oefenen, maar niks in elkaar gezet :)

Juist wel eens lekker/goed om ff niks te doen... Zodra ik er dan weer achter zit is t weer erg verfrissend ofzo.... Daarintegen de tijd dat ik niks doe wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet over nadenk.;) Maar handleidingen lezen kan nooit kwaad natuurlijk op vakantie... (zou alleen als ik ze lees, de dingen in de praktijk willen brengen.. gheghe) Iedergeval fijne vakantie toegewenst!:mega:

... vertrek een weekje naar Turkije, en sleur toch maar weer enkele handleidingen van synths + full manual van reason mee om lekker uit te pluizen aldaar in de zon en op het strand.

... is dit nu een afwijking, ... of zijn er nog gelijkgestemden die "een week zonder" niet echt kunnen missen.

Is een afwijking.. :D

Ik heb 1x een RS op vakantie meegenomen. Was wel geinig, paar keer mee gepield, maar doe dat nooit meer: veels te veel gesleep en op vakantie doe ik liever dingen die ik thuis niet zo makkelijk kan doen.

Afwijking of niet, ik heb er ook last van.

4 jaar geleden ben ik een jaar op reis geweest en heb een jaar lang met het feedback magazine rondgetrokken :D
Onderweg ook nog wat reviews van soundonsound uitgeprint van lekkere smeuige synths, die ik toen wel vaak heb gelezen.

Ik had trouwens ook een schriftje mee waarin ik alle hersenspinsels mbt muziek in kon opschrijven, zodat ik thuis mee aan de slag kon.

Nu zit ik eraan te denken om een mpc500 te kopen om mee te nemen in m'n bus, zodat ik op vakantie toch nog wat beats kan maken. Of lekker met de nintendo ds10 pielen.

misschien tips voor gear op batterijen om gemakkelijk mee te nemen op reis :

MPC500

wat ik zelf doe als ik een weekend naar ons electriciteitsloze buitenverblijf in de bossen ga :
Macbook met Ableton/Komplete en Maschine : kan een 5 tal uur op batterijen
Bose Sounddock : batterij gaat 8 uur mee

met bovenstaand combo heb ik dus soft+hardware+vrij goede monitoring om schetsen te maken (of Traktor Mixen) gedurende een 5tal uur :-)
op batterijen en passend in één geen al te grote zak, dus je kan het meenemen waar je maar wil

verder heb ik -als ik op verlof ga- niet dagelijks de drang om muziek te maken, maar één of twee keer per week een paar uurtjes 'iets' doen komt er toch wel van, van te veel dagen na mekaar totaal géén muziek word ik een beetje lastig toch

ik neem mee:

Boss Micro Br. Beetje vogeltjes, zee, mensen enzo opnemen.

Dat is nog eens een goed idee, verder geen gear ofzo mee want anders heb ik alsnog geen vakantie:P

vakantie is om bier te zuipen, vrouwen te kijken en te zonnen... niet om geeky te doen!

op een vakantie doe ik zelf waar ik normaal gesproken geen zin in heb: lezen

als syhnthesizer lectuur voor jou een ontspannende werking heeft moet je dat vooral doen

Back