Wie krijgt inspiratie middels ,t synthforum?

Mijn inspiratie verdwijnt altijd als sneeuw voor de zon hier op t forum!
Geldt ook voor: email checken,.. msn,. hyves,. myspace,. en t hele internet behalve youtube

Geen inspiratie ? ... Of is mooi praten over je mooiste Synth ook wat waard?

Voor sommigen is het praten over de mooiste synth al genoeg, net als mensen die gek op auto's zijn, praten over modellen en merken is altijd leuk natuurlijk

Geldt ook voor: email checken,.. msn,. hyves,. myspace,. en t hele internet behalve youtube

Voor dat is er een handige oplossing: Minder online zijn en meer actief met muziek maken... Natuurlijk is inspiratie in de zomer wat minder maar dat is niet erg. Grappig genoeg krijg ik juist inspiratie tijdens de zomervakantie en daarna in het najaar begin ik met de composities :okdan:.

ik krijg inspiratie in de trant van tracks die ik hier hoor die zo gepolijst zijn dat ik weer denk van : aha zo 13 in een dozijn wil ik niet klinken... en dan doe ik weer mn eigen ding haha...

Ik krijg altijd inspiratie van die berichtjes die je me om 2 uur snachts stuur waar ik weer dan geen chocola van kan maken. :P

+1 =(

Internet geeft mij sowieso niet veel inspiratie. Misschien sommige Youtube filmpjes waarin iemand echt lekkere muziek uit zijn studio tovert, maar die zijn ook zeldzaam.

Gelul over synths en compressors etc. is leuk (ik doe het zelf ook), maar het levert niets muzikaals op. Kan je nog beter een boek lezen of zo om ideeen op te doen.

Ik pruts al met synths van voor dat het Internet zoals we het nu kennen er was, toch komt 90 van de kennis van na begin Internet / homecomputer tijd

Leer nog steeds veel bij dankzij internet (en synthforum + enkele andere sites

Herstellen en onderhouden is ook een plezier geworden met Internet (onderdelen en info).

Het synthforum werkt heel inspirerend, vooral om nieuwe dingen gaan uit te proberen.
dat leid dan weer tot leuke sound en inpireerd op zich weer toffe sessies :dj:

Inspiratie krijg ik niet op het forum, maar vind het wel leuk om ff te ontspannen / bij te blijven.

ik krijg inspiratie in de trant van tracks die ik hier hoor die zo gepolijst zijn dat ik weer denk van : aha zo 13 in een dozijn wil ik niet klinken... en dan doe ik weer mn eigen ding haha...

is t weer zo ver bas...

O WAT BEN JE SPECIAAL!! :okdan:

Ik krijg inspiratie van nieuwe ontmoetingen, leuke avonden met vrienden en vooral autorijden..

Het forum inspireert me soms om dingen te kopen...

computer music blad geeft mij inspiratie, verder :

Niel, is het mogelijk in nl hierop te abboneren?? Zo ja, waar kan ik dat regelen??

Niel, is het mogelijk in nl hierop te abboneren?? Zo ja, waar kan ik dat regelen??

Gewoon in het blad zelf zit vast wel een coupon of iets dergeliijks om een Europees abbonement af te sluiten, anders via hun website. :mega:

kan me vinden, hoofdje leegmaken helpt om nieuwe creaties, hoofdje vullen is fiasco
maar het komt goed, tijden het forumracen heb ik ondertussen wel al de best VSTi's waar ik van droomde rapper bij mekaar en inspirerend is dat wel, wat voelt dat goed aan tijdens het componeren :okdan:

en dan zo'n gasten, dat helpt ook als men zulke foto's hier tegenkomt, mr Tubular bells ;) (gijntje)
p_MikeOldfield_ezg_2.jpg

haha ik heb het idee dat bass zeker geen 12.5 in een dozijn muziek maakt(misschien 11). das natuurlijk vreemd als er 200 miljoen mensen op de wereld zijn die met muziek bezig zijn en allemaal geen kraak muziek noise of wt evvvvver maken lijkt me stug. maar je mag je muziek best promoten hoor ,je kan het ook gewoon zeggen.

Back