PabloDeMode
Spank!
zal zelfs meer zeggen, Pablo's haar komt nogal intrigerend over. Inderdaad Prince-achtig, maar daarom dus zeker niet slecht. (ben best een liefhebber van Prince trouwens, maar geheel voor de muziek)
Beetje een gimmick.
Erg herkenbaar op afstand. Zal je nog in je voordeel kunnen gebruiken, Pablo !
Ik vind die photoshop zo goed dat ik em graag als avatar zou gebruiken. Maar de verwijzing naar Pablo zou te groot zijn. Zou spottend overkomen en is geenszins de bedoeling.
Hmmm, ik ging net afstand nemen van dit thread... Toch reageer ik eventjes (ben rustiger in ieder geval): Heb met veel geduld en moeite mijn haar laten groeien totdat ik de "Prince" look kon krijgen, was eigenlijk ook voor de grap en voor protest tegen al die jonge mensen die zich hun hoofd kaal scheren (écht!!!!)
Het komt in mijn geval toch NIET op mijn voordeel (want als ik ergens ga optreden dan krijg ik als tip "volgende keer doe je maar een Prince cover"
, dat op dit moment lastig voor mij is). Voor het imago... tjaa, buiten het forum ben ik zeer gerespecteerd, nooit een probleem met iemand gehad.
Wel, toch denk ik dat er meer inspiratie met de warmte kwam dan verwacht, dus ik ga eventjes de Saint Etienne DVD bekijken (die laatste videocompilatie)