online juweeltjes

Johndoe11

Gedeactiveerd account
lijkt me eens leuk om andere amateur tracks die het delen waard zijn hier te posten. Track die voor mij deze week wel indruk maakt is

Is een van de weinige online tracks die ik al meerdere malen heb beluisterd. dus a.u.b. geen self endorsement hier, maar puur tracks van anderen waar je extreem van onder de indruk bent.

Ben benieuwd........

Last edited by a moderator:
Peter Horrevorts.. op SF ook wel bekend als Forcesupreme, een van zijn laatste tracks die hij als amateur gemaakt heeft..

_O_

en eigenlijk alles van deze onbekende act

Leuke thread :okdan:

Ik vind het heerlijk om weg te dromen op:

Leuk detail is ook dat ie het niet op zooo ongelooflijk dure of zeldzame gear doet.
Van zulke homemade videos zie ik ook graag de performance zelf.

En ook deze staat bij mij erg vaak te spelen:

U allen vermoedelijk wel bekend.

Imho beter als het origineel.

Ik zou heel graag een high-quality versie hebben, maar gezien 't bronmateriaal... ;)

Ook erg goed:

en nu wat meer professioneels:

(wat een baslijn)

leuke thread :)

ik vind illumeci echt fantastisch, dat zijn 3 meiden die gewoon voor de fun op verzoek covers maken van nummers. daar maken ze hun eigen arrangementen van en videoclipjes bij. Ze worden nu steeds bekender en eind van het jaar krijgen ze zelfs een eigen cd dankzij internet :okdan:

ik vind het met name knap omdat ze niet puur covertjes doen, maar al die nummers gewoon 3 stemmig arrangeren.

Deze vrouw inspireert mij heel erg!!!

Zij zoekt namelijk een nieuwe band maar zij kan goed onderscheiden van de massa!

... maar gebaseerd op zuid Amerikaanse volkmuziek. hebben daar dan ook een groot publiek weten te bereiken. hier in europa nog steeds obscuur. niet echt klein maar de aandacht waard.

YouTube- CALLE 13 LOS DE ATRAS VIENEN CONMIGO CLIP - HQ SOUND

Uhm? Ik luister denk ik reggaeton sinds 2005 en een paar nummers zijn toen doorgebroken, zoals Don Omar - Dale don dale.
Er zijn in die tijd echt hele vette nummers uitgekomen, die ik nog steeds kapot luister.
Het is ook al zeker wel populair hier geweest en nu nog, voor diegenen.
Tegenwoordig beginnen ze een beetje teveel op pop muziek te lijken, en mis je die rauwe reggaeton style. Wel jammer. Die artiesten zijn dus bekend geworden, en gaan dan voor het geld..
Hieronder 2. Een hele bekende voor mensen die dit luisteren, die andere wat meer nieuw, maar die luister ik nu wel vaak he.
Vind die clips meestal niet zoooo.. maar die muziek echt top.

Back