Grote SF meeting 11 september 2010 in Nijmegen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
KPR77 heb ik.. je mag die van mij wel lenen dan :mega:

Ha allen

Kan er zoals het er nu naar uitziet ook zijn 8) .. Met Electribe SX en wel natuurlijk

Misschien neem ik ook een Minikorg 700S mee of anders Crumar Performer

Kan live ook wel demo geven op de Electribe > pm

Draagt iedereen badges met zijn synthforum naam? 8o)

Ik ga ook nog een tg33 meenemen zoals het er nu uitziet :)

Ik denk langzaam dat dat het leukste is. RSB en ikke bekokstoven op het moment iets. Ga Bergen vragen de eerste 2 uurtjes KUT muziek te draaien uit 6 z'n kutdraad... ;-P

Lijkt me erg gaaf!
Ik ben al eens live gegaan in doornroosje, volgens mij in 2007 ofzo.
opname van destijds

Maar ik denk dat je met een hoop synthnerds met bijbehorende funky kastjes met knopjes en lampjes, een 32 kanaals mixer en een paar fx een hele leuke jamsessie kunt doen!

Op de grote meeting in den haag jaren geleden was het leuk jammen met manvsmachine en pjotrg :)

Misschien is het juist leuk om met veeeeel mensen op het podium te staan.

Of je zet twee live-acts naast elkaar met een DJ mixer er tussen, in plaats van de draaitafelss?

-C-

...das best moeilijk. Un hele hoop mensen kunnen best leuk saampjes muziek maken. Maar als het op zo'n 103 dB gaat hoor je niet meer zo goed of iets vals is of nie. Heb ik in m'n eentje al last van, laat staan met 5 anderen. Werkt niet, geloof me.

Als ik iets met RSB ga doen doen we de nacht ervoor beetje voorbereiden... maar wel volledig analoog, met triggers. Niet met sequencer of zo... mister fuck midi en ikke hebben wel wat hoog te houden :D

lijkt me een gave meeting, goeie actie....

Ik ga proberen om ook langs te komen, heb helaas niks om mee te nemen....mja een plugiator alleen....

Iets mee nemen hoeft nie.. als je maar 'n goed humeur mee neemt.

Op de grote meeting in den haag jaren geleden was het leuk jammen met manvsmachine en pjotrg :)

Dat kon alleen niet iedereen waarderen geloof ik :D

Dat kwam denk ik meer door:

Attachments

• index.php.jpg
    index.php.jpg
    122,7 KB · Bekeken: 126
...das best moeilijk. Un hele hoop mensen kunnen best leuk saampjes muziek maken. Maar als het op zo'n 103 dB gaat hoor je niet meer zo goed of iets vals is of nie. Heb ik in m'n eentje al last van, laat staan met 5 anderen. Werkt niet, geloof me.

Als ik iets met RSB ga doen doen we de nacht ervoor beetje voorbereiden... maar wel volledig analoog, met triggers. Niet met sequencer of zo... mister fuck midi en ikke hebben wel wat hoog te houden :D

COol :)

-C-

Er zijn meerdere mensen uit Belgie die willen komen.. misschien carpoolen?

de Yamaha TG-33 Vector synthesizer gaat er zijn...
En als ik er nog eentje vindt voor die tijd ook een tr-707

..morgen werk ik m'n lijstje bij mense. Zal ik 'n paal danseres regelen of neemt iedereen z'n vriendin mee?

Moehahaahah..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back