Grote SF meeting 11 september 2010 in Nijmegen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hey, je hebt me (de synth) van de lijst gehaald, neem een JX8P met PG800 mee

Ik probeer er ook bij te zijn met mijn filterrack:
rack.jpg

whaaaaa n zinnig jij had toch cs60/80 ...;-]
voeljem

JZSSSS WAT N VERSCHRUIKKELIJK WIJS RACKIE
REONATER HEBK OOK
REST NIET BOEHOE

man hebk gehad
je hebt geen sherman ???

Mutator is een heel ander soort filter, kan eigenlijk maar 1 ding, maar wel ontzettend vet. Ieder signaal druipt van het vet wat je erdoorheen stuurt. Bij de E&F is dat minder, maar je kunt onzettend veel kanten op. Je kunt het allemaal uitchecken 11 september!

hoe gaan we dat doen iedereen wil wel uurtje met jeroen zn gear hihi
:engel:

Ok, dan neem ik mijn iPad met wat muzieksoftware mee en, afhankelijk van of het in de auto past, de Motif XS7 of de Prophet 08.

Ik ken jan, al te lang... leuk idee, maar er moeten alleen SF leden komen te spelen ey.

Potje ACID draaien draai ik m'n arm ook nie voor om...

Oh ja enuuuuuh: UPDATE!

Hoop dat ik er eens kan bij zijn, werk komt er steeds tussen.

Breng dan een klasiek synthje mee, afhankelijk van wat er al op de lijst staat

@jeroen 8)8)
Bouw daar even een patchbay in vooraan.... de verleiding om daar in te prikken zal sterk aanwezig zijn vrees ik :biertje:

whaaaaa n zinnig jij had toch cs60/80 ...;-]
voeljem

CS80 meeshouwen zal ie zeker voeljem'en , vooral in de onderrug :L ;)

misschien toch eens afkomen
lijkt me geinig
met je synths op de trein om wat rond te nerden in nijmegen

(si je viens)
sequential multitrak
vermona drm (de oude)

Denk dat ik ook kom....en ik neem mee, Moog MG-1, Böhm DigiDrums en een Roland CR78.....mocht ik evt. een live set mogen doen dan neem ik meer mee....

Aangezien ik op de motor kom (vrouwtje heeft de auto helaas zelf nodig die dag) kan ik zoals beloofd de Roland SH-5 en Oxford OSCar helaas niet meenemen :eureka:.
Wat ik wel in mijn rugzak kwijt en vervoeren kan op de :yamaha:is m'n pas gekochte en zeldzame Roland Dimension D analog chorus, dezelfde die ook in de Roland RS-505 ingebouwd zit.
Moet hij wel bij een ander forumlid achter een synth kunnen hangen, anders is 't natuurlijk zinloos om hem te kunnen demonstreren.
Tip :het is ook wel handig om je forum naam op je jas te maken, voor herkenbaarheid, weet een ieder wie wie is.
Het is hier al anoniem genoeg.
Heb er zin in :P

Ik doe met bandjes werken. Iedereen die betaald heeft en binnen is krijgt 'n bandje. Zetten we de naam op en klaaro!

Synthforum allstars!
-C-

Ik denk langzaam dat dat het leukste is. RSB en ikke bekokstoven op het moment iets. Ga Bergen vragen de eerste 2 uurtjes KUT muziek te draaien uit 6 z'n kutdraad... ;-P

Ik ga proberen naar NL te komen speciaal voor de SFmeet zodat jullie me allemaal kunnen vertellen wat voor een eikel ik wel niet ben. :D Ik kan meenemen in het vliegtuig; een KPR of een MPC500 jullie mogen kiezen. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back