midipatchbay-interface in 1?

virkaz

Ouwe rot
ik heb nu een midisport 4x4usb staan.
alles werkt prima. maar ik wil ook wel eens zonder de pc aan te hebben kunnen spelen op mijn virus. [en niet iedere keer kabels omgooien]

is er ook een midi-interface met patchbay in 1?

tnx
mw

er zijn er wel meer. Je kunt ook altijd een patchbay gebruiken en die met de midi in van je soundcard connecten. Heb ik zelf hie rook. werkt geweldig goed moet ik zeggen...

ik heb een ego-sys miditerminal 4140, dat is indien niet connected een 4x4midi thru doosje, en indien wel connected (midipoort in gebruik door een programma) dan reageert ie alleen nog op de in het programma geselecteerde midikanalen... werkt alleen als je pc aan staat, maar werkt ook als je geen midiprogramma's aanhebt staan, in tegenstelling tot het beestje wat jij hebt

Dit van MotU kunnen het ook trouwens.

Of de AMT4 het ook kan, dat zou ik wel eens willen weten.

AMT8 is uitgebreid te programmeren als midi patcher. Een simpele oplossing is bijv. de midisport 2x2; een usb midi-interface. Zit een knopje op waarmee je 'm op midi thru kunt zetten zodat je onafhankelijk van je pc kunt spelen.

Origineel geplaatst door zoe
de emagic AMT8 kan dat

ik post maar ff 1 reply [anders vervuil ik het hierzo :D]

allen bedankt. ik zal eens gaan rondkijken naar een amt8 of um880 van edirol
nogmaals allen bedankt!
mw

Ik heb zelf een roland A880. Je hebt dan 8 ins en 8 outs. Je kan dan 1 keyboard gebruiken voor de in en de midi-signalen doorlaten sturen naar een kanaal dat je zelf selecteer (1 t/m 8). Erg handig.
Je kan ook iedere combinatie maken. 2dehands worden ze regelmatig aangeboden op marktplaats.nl.

Back