Ik wil allereerst iedereen ff bedanken die op mijn laatste post gereageerd heeft, ik ben op vakantie geweest dus heb niet zo ff de tijd gehad om ook van anderen te beoordelen en feedback te geven etc. Ook had ik geen gelid daar wat het ergste was dus heb nog niks kunnen beluisteren. Nu ik weer terug ben zal ik alleen de bovenstaande posts beoordelen zover ik kan
@Radicalz
Kick klinkt idd een beetje hol maar het heeft ook wel weer wat denk ik, er ontbreekt een beetje laag naar mijn idee. Je hoort wel weer dat het een typisch Radicalz sound is

Alleen dat ene schelle toontje wat je erin hebt zitten :S ik schrik me dood hier haha
@Yellow Rocket
paar dingetjes waar ik aandacht aan zou besteden:
-intro kick meer laag, ik hoor meer punch dan bass en ik zou die closed hat die je in je kick hebt iets zachter zetten (correct me if i'm wrong)
-synth vind ik iets te schel in je qlimax als je de hoge toon pakt
voor de rest klinkt het wel goed vind ik, ik doe het je niet na

zit gewoon goed in elkaar !
@Statiq
Had je geen betere geluidskwaliteit kunnen kiezen

maar hier ff een poging tot wat feedback !
-Intro nice, vind de synth alleen een beetje saai overkomen
-Melodie bouw je heerlijk op, vooral als je dat arpegio effect krijgt echt lekker
-kick is opzich niks mis mee alleen in je qlimax vind ik de eerste 4 tellen niet lekker zitten in toonhoogte van je kick daarintegen als je hoog en laag gaat hoort wel weer lekker !
-opbouw en het gehele arrangement van je sounds past goed bij elkaar, op een paar kleine punten na vind ik het een lekkere track die ik op een feestje graag zou willen horen
@Sytam
Klinkt goed vind ik, de kick die je gemaakt heb spreekt mij erg aan want ik ben echt gek op die rollende kicks. Mijn visie:
-kick mag iets meer laag
-synth mag meer kleur en warmte hebben, misschien iets meer boosten in de mid ?!
voor de rest erg lekker uiteraard