Begrippen.

GijsH

Stamgast
Ik heb een paar jaar geleden een microkorg gekocht. Maar ik merk dat ik niet echt vorderingen maak op gebied van zelf geluiden te maken ipv standaard geluiden te gebruiken. Dit heb ik ook op reason ik gebruik alleen standaard dingen. Dit komt omdat ik nooit heb geprobeerd begrippen te leren. Dingen zoals LFO, Sawtooth, etc. Nu vroeg ik me af of iemand een goede site staat waar dit allemaal uitgelegd staat. http://www.popschoolmaastricht.nl/college_midi_begrippensequencing.php dit is al iets wat ik gevonden heb. Maar dit is nog niet volledig.

Nice, merci allemaal. Ja ik moet men handleiding eens in het nederlands afgeprint heb hem bij Musicstore gekocht en heb er dus een duitse handleiding bijgekregen.

ah nice videos zijn goed dan hoor ik alles meteen. Had eigenlijk nog een vraag. Ik ga als voorbeeld dit liedje gebruiken met wat werd het synth stuk hier gemaakt het lijkt zo'n tb-303 achtig ding, ik bedoel niet het geluid maar het feit dat het niet met de hand gespeeld is.

Laatst gewijzigd:
klinkt als een 303 idd, ik weet niet of t met de hand is gespeeld, de sequencer zou dat ook wel kunnen namelijk.

Back